Seven på DVD ?
Fra : Peter Jensen

Dato : 28-07-07 11:51

Hej,

Jeg søger Seven på DVD, den med Brad Pitt og Morgan Freeman. Det skal være
en ubrugt orginal DVD med DK undertekster. Når jeg søger på diverse sider på
nettet som sælger DVD'er står der at den er udgået !! Nogle som kan hjælpe
mig med en side eller en butik hvor jeg kan købe den?

Fra : Brian Hansen

Dato : 28-07-07 12:44

Peter Jensen skrev i en meddelelse:

> [...]
> søger på diverse sider på nettet som sælger DVD'er står der at den er udgået !! Nogle som kan hjælpe mig med en side eller en

http://www.moviezoo.dk/Seven-DVD-film_mzov2007277
Dog ikke lige pt, men kommer med tiden, ser det ud til.

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Lars Christensen

Dato : 28-07-07 13:30

On Sat, 28 Jul 2007 13:44:10 +0200, "Brian Hansen"
<brian_hansen@despammed.com> wrote:

>http://www.moviezoo.dk/Seven-DVD-film_mzov2007277
>Dog ikke lige pt, men kommer med tiden, ser det ud til.

Eller skriv til Moviezoo om de forventer at få filmen hjem igen inden
for den nærmeste fremtid. De plejer at være flinke til at svare.

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-07-07 14:36

Takker for begge svar, har skrevet til dem. Det må da være muligt at opdrive
bare et eksemplar.

Fra : Maria de Francis

Dato : 29-07-07 11:42

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
: Hej,
:
[...]

Ja, den er udsolgt mange steder.
Hvis du kan bruge 2 discs udgaven, har de den hjemme på Choices, men den er
ikke så billig igen, som mange af de steder, der ikke har den hjemme.
http://www.choicesuk.com/Product.aspx/!76024

Maria

--
Vold og terror er tegn på dyb uvidenhed
og manglende udvikling.

Fra : Peter Jensen

Dato : 29-07-07 12:10

Hej,

2 disc versionen kan købes mange steder, men den er med UK sub og det er jeg
ikke interesseret i.

"Maria de Francis" <maria-de-francis@slet-white-magic.dk> skrev i
meddelelsen news:46ac6f05$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Roland

Dato : 29-07-07 16:03

Har lige set den i fon i århus, så den findes i diverse butikker endnu...