Japansk film af en anden slags
Fra : Per Vadmand

Dato : 27-07-07 08:36

Jeg søger en japansk film af en helt anden art end dem, der normalt
diskuteres her i gruppen.

Den handler om en kvindelig skatteopkræver, der skal have ram på en
pengemand, der går med stok og halter. Hun har briller og noget så særpræget
for en japaner som fregner. Jeg så den i TV for nogle år siden og husker den
som både vittig og spændende.

Kan nogen huske/finde den?

Per V.
--
CEPOS: Center for ekstraordinært prætentiøs organiseret selvtilfredshed

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-07 10:12

> [...]
> særpræget for en japaner som fregner. Jeg så den i TV for nogle år siden
> og husker den som både vittig og spændende.

Kan det være den her
http://www.amazon.ca/Taxing-Woman-Juzo-Itami/dp/6305069689/ref=sr_1_1/701-6910634-7029130?ie=UTF8&s=dvd&qid=1185527474&sr=1-1

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-07-07 10:49

kimila wrote:

> Kan det være den her
> http://www.amazon.ca/Taxing-Woman-Juzo-Itami/dp/6305069689/ref=sr_1_1/701-6910634-7029130?ie=UTF8&s=dvd&qid=1185527474&sr=1-1

Helt bestemt. Hvordan fandt du den så hurtigt?

Per V.

--
CEPOS: Center for ekstraordinært prætentiøs organiseret selvtilfredshed

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-07 11:10

> Helt bestemt. Hvordan fandt du den så hurtigt?

Jeg søgte i google med denne sætning "japanese female tax-collector with
freckle".

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).