Ny eller nyere action-film med mesterskytt~
Fra : HANS-HENRIK ELLEKÆR

Dato : 27-07-07 08:01

Hej, jeg har et spørgsmål.

Jeg så en trailer på en leje-DVD for noget tid siden, måske et par uger eller måneder.
Forøvrigt dejligt, de (trailerne) er kommet tilbage på filmene.

Det var en action film med en flot, jeg tror han er engelsk, skuespiller - sådan Piece Brosnan-agtig, bare mere maskulin og yngre.
Minder om Dylan McDermott, blot mere rå.
Har set ham før i actionfilm, men kan simpelthen ikke huske hvad han hedder - så havde det nemligt været nemt at finde filmen, ik`?

Filmen handler om nogle onde hemmelige agenter, der vil slå en kvinde ihjel, men møder uventet modstand fra vores hverdags-helt, der
sådan ved et tilfælde (tror jeg) overværer og forhindre et mordforsøg på hende. Og så går den vilde jagt ellers.
Det viser sig at helten er superskytte - flere gange mester (WM, US eller UK) på pistol og skyder altså helt utroligt.
Masser af scener i traileren med umulige skud fra umulige afstand eller vinkler.

Nogle bud på hvilken film jeg har set trailer fra?

Med venlig hilsen
Hans-Henrik Ellekær

Fra : Per

Dato : 27-07-07 08:23

Det er ikke "Shooter" med Mark Wahlberg du tænker på?

Fra : HANS-HENRIK ELLEKÆR

Dato : 27-07-07 08:32

"Per" <ihate@spam.com> skrev i en meddelelse news:L82dnaehGeGmADTbnZ2dnUVZ8qGdnZ2d@giganews.com...
> Det er ikke "Shooter" med Mark Wahlberg du tænker på?

Nej, det er desværre ikke den.
Jeg har virkelig prøvet alt via Google og IMDB, men har intet fundet.

Jeg mener faktisk min beskrivelse af filmen er ret præcis.

Fra : Jens L Jensen

Dato : 27-07-07 09:28

On Fri, 27 Jul 2007 09:01:06 +0200, HANS-HENRIK ELLEK¯R wrote:

> Hej, jeg har et sp¸rgsmål.

> Nogle bud på hvilken film jeg har set trailer fra?

Shoot 'Em Up
http://imdb.com/title/tt0465602/

--
Remember Kids - Guns donÿt kill people, bullets do.

Fra : HANS-HENRIK ELLEK¯R

Dato : 27-07-07 09:38

Hans-Henrik Ellek¿r

HH ID & Laminering
Smidstrup Strandvej 111
3250 Gilleleje.
telf. 48 39 39 11

Se vores hjemmeside: www.kortholder.dk

"Jens L Jensen" <jens_l_j@anarki.invalid> skrev i en meddelelse news:6gkur4jwbjbc$.a5phtomb97oa$.dlg@40tude.net...

> Shoot 'Em Up
> http://imdb.com/title/tt0465602/

Perfekt - det den!
Tusind tak.

Det var da egentligt tidligt de s¿tte den i leje-DVDerne, der er sgu? da l¿nge til oktober.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 27-07-07 19:59

On Fri, 27 Jul 2007 09:01:06 +0200, "HANS-HENRIK ELLEKÆR" <@> wrote:

> [...]
>Masser af scener i traileren med umulige skud fra umulige afstand eller vinkler.
>

>Nogle bud på hvilken film jeg har set trailer fra?

Det ku' godt være Elektra med Jennifer Garner
http://www.imdb.com/title/tt0357277/

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Klaus G.

Dato : 28-07-07 00:18

> Det ku' godt være Elektra med Jennifer Garner
> http://www.imdb.com/title/tt0357277/
Men hun skyder jo ikke :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Thomas

Dato : 28-07-07 03:28

HANS-HENRIK ELLEKÆR skrev:
> [...]
> Masser af scener i traileren med umulige skud fra umulige afstand eller vinkler.
>

> Nogle bud på hvilken film jeg har set trailer fra?

Det er ikke en af Transporter'ne?

Mvh Thomas

Fra : Thomas

Dato : 28-07-07 03:35

HANS-HENRIK ELLEKÆR skrev:
> [...]
> Masser af scener i traileren med umulige skud fra umulige afstand eller vinkler.
>

> Nogle bud på hvilken film jeg har set trailer fra?

Kan du huske hvilken lejefilm du så traileren på? Det kunne hjælpe lidt
med at kredse tidspunktet ind.

Mvh Thomas

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-07-07 03:47

On Sat, 28 Jul 2007 04:35:01 +0200, Thomas wrote:

> Kan du huske hvilken lejefilm du så traileren på? Det kunne hjælpe lidt
> med at kredse tidspunktet ind.

Han har fået det svar han søgte.

46aaab79$0$2713$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

--
mvh.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-07-07 03:49

On Sat, 28 Jul 2007 04:47:19 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> 46aaab79$0$2713$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

Ups, forkert link, her er det rigtige.