Anbefaling: The Proposition
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-07-07 08:00

Jeg vil gerne anbefale denne western ( http://www.imdb.com/title/tt0421238/
) fra 2005 med Guy Pearce og Emily Watson. Den er brutal og har en god
historie, men f'rst og fremmest er det en film med gode skildringer af
personerne i filmen. I stedet for blot at være bidimensionelle
karikaturer, virker personerne levende og med mange detaljer. Meget
anbefalesværdig og den bedste western jeg har set i moderne tider.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Per

Dato : 26-07-07 18:02

> Jeg vil gerne anbefale denne western (
> http://www.imdb.com/title/tt0421238/
> ) fra 2005 med Guy Pearce og Emily Watson.
> Meget anbefalesværdig.

Jeg er helt enig. En anderledes western der overrasker hvis man er til
genren.

I det hele taget bliver jeg tit positivt overrasket af australske film,
senest af
http://www.imdb.com/title/tt0379918/

Hilsen Per

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-08-07 01:32

"Per" <invalid@nospam> skrev i en meddelelse

> Jeg er helt enig. En anderledes western der overrasker hvis man er til
> genren.

Véd ikke om den ligefrem overrasker. Måske ved at den er så god. Men ellers
er det en meget back-to-basics western. Ikke så slikket og poleret og
nostalgisk-romantisk som de nyere med Kevin Costner et al.

Den er lidt som Eastwoods perle Unforgiven. Råt for usødet.

/jim

Fra : Per

Dato : 27-07-07 08:23

Jeg syntes den var kedelig.