De fortabte sjæles ø...
Fra : Ukendt

Dato : 25-07-07 12:55

Var der nogen herinde, der så den film?

Er den værd at anskaffe sig på DVD, når den udkommer?

Jeg var mægtig glad for KONGEKABALE, og forventer mig en del af
instruktøren. Men et eller andet siger mig, at den nok stinker... =(

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 25-07-07 13:57

On Wed, 25 Jul 2007 13:55:13 +0200, "Hans Christian Vang" <......>
wrote:

> [...]
>
>Jeg var mægtig glad for KONGEKABALE, og forventer mig en del af
>instruktøren. Men et eller andet siger mig, at den nok stinker... =(

Jeg synes, at den var rigtig god, og den skal ind i samlingen så snart
det bliver muligt. Jeg har ikke set Kongekabale, men det er da vist
også to vidt forskellige film vi her snakker om.

Man kan altid diskutere smag, men jeg tror de fleste kan lide De
Fortabte Sjæles Ø ...

I øvrigt: plakaten for De Fortabte Sjæles Ø hænger på min væg ved
siden af plakaten for Den Sorte Madonna, og hvis jeg ikke synes om en
given film, så har jeg heller ikke plakaten. Og da slet ikke på væggen

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 25-07-07 14:46

Martin Mose Larsen skrev:

> Jeg synes, at den var rigtig god, og den skal ind i samlingen så
> snart det bliver muligt. Jeg har ikke set Kongekabale, men det er
> da vist også to vidt forskellige film vi her snakker om.

Det forlyder jo i denne måned, at Arcels næste film bliver et
historisk drama om Struensee, Caroline Mathilde og Christian 7., så
han kan vist godt lide variation.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-07 12:51

> Det forlyder jo i denne måned, at Arcels næste film bliver et historisk
> drama om Struensee, Caroline Mathilde og Christian 7., så han kan vist
> godt lide variation.

Åh ja, det lyder ret interessant.

Jeg kunne godt tænke mig at se hans udgave af Gøngehøvdingen, må jeg
indrømme.