Strit & Stumme på DVD?
Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-07-07 15:01

Hejsa

Nogen der ved om den gamle danske tegnefilm Strit & Stumme findes på DVD?
IMDB har kun sparsom info omkring filmen og iflg. siden så findes den ikke
på DVD.
Men jeg har været ude for at IMDB ikke altid har haft ret, så derfor spørger
jeg her.

Omend ikke andet, er der så nogen der har båndet filmen fra TV og lagt den
på computeren?
For så må jeg jo få fat i filmen den vej fra

Mvh
Benjamin

--
(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your

Fra : nana sørensen

Dato : 24-07-07 22:42

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> wrote in message
> [...]
> (\__/)
> (='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
> (")_(")signature to help him gain world domination!

Please sig til hvis du finder ud af noget. Jeg har ledt efter den film i fem
år uden a tfinde noget som helst. Vil gerne betale og alt muligt.

Fra : Thomas S

Dato : 25-07-07 15:45

On 24 Jul., 16:00, "Laziter [9440]" <lazi...@gmail.com> wrote:

> Omend ikke andet, er der så nogen der har båndet filmen fra TV og lagt den
> på computeren?
> For så må jeg jo få fat i filmen den vej fra

Samson og Sally (den anden Bent Haller/Jannik Hastrup-tegnefilm)
udkommer på DVD d. 20.8. Ja, det er ikke det samme, det ved jeg godt,
men det er da stadig værd at bemærke.

Fra : Mads Aggerholm

Dato : 28-07-07 16:25

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på computeren?
> For så må jeg jo få fat i filmen den vej fra

Hvad med at låne den på biblioteket?
Hvis du er lidt ferm med en videoafspiller sat sammen med en DVD-optager, så
kan den jo fås på den måde:
http://filmport.dk/artikel.php?docid=20306912_160508

Mvh Mads Aggerholm

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-07-07 19:17

"Mads Aggerholm" <mads001@hotFJERNmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad med at låne den på biblioteket?
> Hvis du er lidt ferm med en videoafspiller sat sammen med en DVD-optager,
> så kan den jo fås på den måde:
> http://filmport.dk/artikel.php?docid=20306912_160508

Tusind tak, jeg fandt den i Aalborg så der må jeg jo lige ind og låne
filmen.
Det bliver et glædeligt gensyn

Mvh
Benjamin