efterlysning: Der kom en kat
Fra : Rune Zedeler

Dato : 18-07-07 18:15

Jeg søger den gamle vist nok tjekkiske "Der kom en kat". Desværre kender
jeg kun den danske titel, så jeg har ikke kunnet finde den på imdb.
Den handler om at der til en by ankommer en kat med den egenskab, at
alle mennesker i nærheden af katten får farve efter deres personlighed.
Forelskede bliver røde, falske bliver gule, etc. Byen går helt i
opløsning fordi ingen kan have skjulte dagsordener.

Kan nogen hjælpe mig med at finde filmen på imdb/dvd/vhs?

-Rune

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-07-07 19:07

Rune Zedeler skrev:

> [...]
> går helt i opløsning fordi ingen kan have skjulte dagsordener.
>
> Kan nogen hjælpe mig med at finde filmen på imdb/dvd/vhs?

http://www.imdb.com/title/tt0056844/

Jeg har ikke tjekket, om den kan købes.

Jeg fandt den kun, fordi jeg kunne huske, Per Vadmand nævnte den
tidligere på måneden. Han kaldte den "En dag kom en kat", men det
giver nu heller ikke mange Google-hits.

http://groups.google.com/group/dk.medier.tv/msg/0cc829d020d5a6b5

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Rune Zedeler

Dato : 18-07-07 19:22

Peter Brandt Nielsen skrev:

> http://www.imdb.com/title/tt0056844/

Takker.

-Rune

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-07-07 19:35

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Jeg fandt den kun, fordi jeg kunne huske, Per Vadmand nævnte den
> tidligere på måneden. Han kaldte den "En dag kom en kat", men det
> giver nu heller ikke mange Google-hits.

Men nationalencyklopædien bruger også den titel, så jeg indsender den
til IMDb.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ole Kofoed

Dato : 18-07-07 23:06

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Kan nogen hjælpe mig med at finde filmen på imdb/dvd/vhs?

http://www2.vltava.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE01298396

DVD'en følger med et dvd-magasin hvor coveret kan klippes ud af bladet. Er
også udgivet som alm. DVD, men lader til at være udgået.

Skulle være med engelske tekster (anglické titulky), udgiveren Filmexport
Home Video (http://www.filmexport.cz/) tekster dog ikke ekstramateriale, som
der ofte er en del af på deres udgivelser i "Zlatý fond ceské
kinematografie" serien.

Jeg har handlet med Vltava.cz 4-5 gange uden problemer. Deres porto er lidt
høj, så jeg køber normalt flere DVD'er af gangen.

Mvh.

Ole

Fra : Rune Zedeler

Dato : 24-07-07 18:51

Ole Kofoed skrev:

> Jeg har handlet med Vltava.cz 4-5 gange uden problemer. Deres porto er lidt
> høj, så jeg køber normalt flere DVD'er af gangen.

1000 tak!
På deres side kan man afaics kun bestille forsendelse til tjekkiet. Jeg
har sendt dem en mail og spurgt om de kan sende til Danmark. Men de
svarer ikke

Hvordan har du fået dem til at sende til dk?

-Rune

Fra : Ole Kofoed

Dato : 26-07-07 17:16

> [...]

> ikke
>
> Hvordan har du fået dem til at sende til dk?

Jeg har lige prøvet at gå til kassen og der var ingen problemer. Her er
måske lidt hjælp:

Registrering:
Prihlasovací jméno = brugernavn
Heslo = password
http://img59.imageshack.us/img59/4196/tjekdp9.jpg

Når du kommer til side 3 ud af 5 skal du vælge: Ceská posta: balík

Når du kommer til side 4 ud af 5 skal du vælge: EuroCard/MasterCard, Visa

Har lige set de har den alm. dvd udgivelse:
http://www1.vltava.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE01370293

Mvh.

Ole