Leslie Nielsen
Fra : -= JF =-

Dato : 17-07-07 19:30

Jeg er på udkig efter film med Leslie Nielsen, specielt "Højt at
flyve"-serien og "Høj pistolføring"-serien...

For nogle år siden så jeg filmene i 3-pak (vist i EL-giganten) til
omkring 200,- pr. pakke, men nu hvor jeg vil have dem kan jeg kun finde
dem til ca. 170,- pr. film... Typisk, ik'

Er der no'en her i gruppen der kender til hvor jeg kan købe dem på DVD
til en overkommelig pris?

Det gør ikke noget at de er brugt - blot der er dansk tekst på... Den
yngste af knægten er ikke så go' til udenbys endnu.

Mvh John

Fra : Thomas

Dato : 17-07-07 19:46

"-= JF =-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det gør ikke noget at de er brugt - blot der er dansk tekst på... Den
> yngste af knægten er ikke så go' til udenbys endnu.

For omkring en måned siden købte jeg "Høj Pistolføring" boxen for 100
kroner i den lokale Føtex... Så måske de lokale supermarkeder var et
sted at kigge??

Mvh. Thomas

Fra : Holst

Dato : 17-07-07 20:36

-= JF =- wrote:

> Jeg er på udkig efter film med Leslie Nielsen, specielt "Højt at
> flyve"-serien og "Høj pistolføring"-serien...

"Høj pistolføring" har jeg set i en eller anden bokssæt i Føtex eller
Kvickly til enten 49,- eller 99,- for nylig.

De andre, "Højt at flyve", har jeg set nogen af i løs vægt, sikkert også
til omkring 49,-.

Men roder du bunkerne i Føtex, Kvickly, Bilka og lignende igennem,
finder du sikkert noget.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-07-07 21:41

-= JF =- wrote:
> Jeg er på udkig efter film med Leslie Nielsen, specielt "Højt at
> flyve"-serien og "Høj pistolføring"-serien...
[...]

Den førte "Højt at flyve" går, eller har gået, på TV2Film. Det er den
hvor Peter Graves, fra Mission: Impossible-serierne, også er med.

Ellers kan jeg ikke rigtig hjælpe, ud over at pege på Amazon UK, der
ofte har både film og TV-serier til nedsat pris. Du skal bare være
opmærksom på om der er danske tekster på.

Der står som regel hvis det er tilfældet, men jeg har været ude for at
købe en TV-serie ("Hustle", 1. og 2. sæson) som til min glædelige
overraskelse havde almindelige engelske undertekster - på Amazon UK's
hjemmeside stod der nemlig kun at den var tekstet på engelsk for
hørehæmmede.

Man må derfor gå ud fra at det modsatte, i forhold til misinformation,
også kan forekomme. Men i så fald er du vel i din gode ret til at sende
varen retur, hvis den ikke er sådan som sælger påstår (husk at printe
filmenes infosider ud, efter at du har købt dem, så du har dokumentation
for at det påstås at der er danske tekster).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Lars Christensen

Dato : 17-07-07 23:38

On Tue, 17 Jul 2007 20:30:19 +0200, -= JF =- <invalid@invalid.invalid>
wrote:

> [...]
>
>Det gør ikke noget at de er brugt - blot der er dansk tekst på... Den
>yngste af knægten er ikke så go' til udenbys endnu.

Moviezoo har den til 99 kr
http://moviezoo.dk/The-Complete-Naked-Gun-Collection-DVD-film_7332431007185

Fra : -= JF =-

Dato : 18-07-07 09:23

Lars Christensen skrev:

> Moviezoo har den til 99 kr
> http://moviezoo.dk/The-Complete-Naked-Gun-Collection-DVD-film_7332431007185

Super!! Tak skal du have!
Jeg kan ikke se om den har DK tekster, men har spurgt dem ad, og venter
nu på svar!

Og så så jeg at de faktisk har flere af hans perler til en 50,- pr. stk.
Fedt

Mvh John

Fra : -= JF =-

Dato : 18-07-07 14:49

Lars Christensen skrev:

> Moviezoo har den til 99 kr

Og nu har Moviezoo også svaret at der er danske undertekster på, så den
er købt - Og på mystisk vis faldt også Spy Hard ned i kurven

Mvh John

Fra : -= JF =-

Dato : 18-07-07 09:20

-= JF =- skrev:

> Er der no'en her i gruppen der kender til hvor jeg kan købe dem på DVD
> til en overkommelig pris?

Tak for hints til at finde mine film!!
Jeg har stået på hovedet i diverse rodekasser, men er ikke stødt på dem,
men det ser ud som om jeg nok skal en tur forbi Føtex og checke deres
restlager

Mvh John

Fra : Henrik Madsen

Dato : 21-07-07 07:22

-= JF =- <invalid@invalid.invalid> writes:

> Jeg er på udkig efter film med Leslie Nielsen, specielt "Højt at
> flyve"-serien og "Høj pistolføring"-serien...

Husk også at tv-serien Police Squad er kommet på dvd. Det er en
forløber for "Høj pistolføring"-serien.

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : -= JF =-

Dato : 21-07-07 08:53

Henrik Madsen skrev:

> Husk også at tv-serien Police Squad er kommet på dvd. Det er en
> forløber for "Høj pistolføring"-serien.

Ja, den er genial
Jeg kan huske at hvert afsnit startede med at kameraet sad på taget af
politibilen som bl.a. kørte gennem folks dagligstuer, damernes
omklædningsrum osv... Loved it

--
Mvh. John

Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-07 23:50

-= JF =- <invalid@invalid.invalid> wrote in news:8a2d7$46a1bb29$3e3d8c6c
$14880@news.arrownet.dk:

> Ja, den er genial
> Jeg kan huske at hvert afsnit startede med at kameraet sad på taget af
> politibilen som bl.a. kørte gennem folks dagligstuer, damernes
> omklædningsrum osv... Loved it

Ligesom "Naked Gun/Høj Pistolføring" filmene... ;)

//Casper

Fra : -= JF =-

Dato : 22-07-07 07:49

Casper skrev:

> Ligesom "Naked Gun/Høj Pistolføring" filmene... ;)

Ja - Jeg genså 1'ren i går aftes, og der var nemlig præcis hvad jeg
beskrev med dagligstuen og omklædningsrummet

Jeg kunne ikke huske at filmene startede sådan, kun serien.

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-07 11:21

-= JF =- <invalid@invalid.invalid> wrote in news:8d66d$46a2fdc9$3e3d8c6c
$18116@news.arrownet.dk:

> Ja - Jeg genså 1'ren i går aftes, og der var nemlig præcis hvad jeg
> beskrev med dagligstuen og omklædningsrummet
>
> Jeg kunne ikke huske at filmene startede sådan, kun serien.

Introen til filmene er så yderligere "krydret" med Zsa Zsa Gabor som
storbrokker sig over at være blevet stoppet at politiet... (såvidt jeg
husker) :)

//Casper

Fra : -= JF =-

Dato : 23-07-07 18:21

Casper skrev:

> Introen til filmene er så yderligere "krydret" med Zsa Zsa Gabor som
> storbrokker sig over at være blevet stoppet at politiet... (såvidt jeg
> husker) :)

Ja, næsten!
I 2½'eren slutter introen med at en Rolls som kører foran patruljevognen
trækker ind til kantstenen, og Zsa Zsa stiger ud fra bagsædet og går hen
og giver rotorblinket et ordentligt dask med håndtasken så lyset går ud.
Så går hun tilbage til Rollsen mens hun brokker sig over at det sker
'Every fucking time i'm out shopping'

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-07 18:26

-= JF =- <invalid@invalid.invalid> wrote in news:abb56$46a4e362$3e3d8c6c
$19189@news.arrownet.dk:

> [...]
> og giver rotorblinket et ordentligt dask med håndtasken så lyset går ud.
> Så går hun tilbage til Rollsen mens hun brokker sig over at det sker

Du har ret - nu dæmrer det... ;)

//Casper