Loch Ness-uhyret
Fra : Hagar

Dato : 16-07-07 01:29

Hej

Ny film om nessy http://www.thewaterhorse.com/

Det er nu ikke så meget det jeg havde i tankerne, men det er animationerne
af bæstet, det er hammer godt lavet, og bare på det grundlag vil jeg se den
film

Hagar

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 16-07-07 01:40

On Mon, 16 Jul 2007 02:28:32 +0200, Hagar wrote:

> [...]
> af bæstet, det er hammer godt lavet, og bare på det grundlag vil jeg se den

Ser ud til at blive en rigtig god og flot film.

--
mvh.

Fra : Holst

Dato : 16-07-07 07:05

Ludvig Nielsen wrote:

> Ser ud til at blive en rigtig god og flot film.

Den er vist for børn! Men flot ser det ud.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 16-07-07 20:00

On Mon, 16 Jul 2007 08:05:13 +0200, Holst wrote:

> Den er vist for børn! Men flot ser det ud.

Gør ikke noget ;)

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-07 16:31

> Den er vist for børn! Men flot ser det ud.

Familieunderholdning er anderledes end børneunderholdning.

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-07-07 11:03

In news:469abb9c$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hagar <nogo31@hotmail.com> typed:
> [...]
>
> Det er nu ikke så meget det jeg havde i tankerne, men det er
> animationerne af bæstet, det er hammer godt lavet, og bare på det

Nøøj !! Hvor jeg glæder mig. Den *skal* jeg simpelthen se når den
kommer. En skøn lille dreng og et rigtig flot "søuhyre". Jeg er vild
med den slags eventyrfilm.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Peter Heide

Dato : 17-07-07 00:10

Nå ja. Loch Ness-uhyret plejer altid at dukke op når det er agurketid.

Fra : -= JF =-

Dato : 17-07-07 16:24

Peter Heide skrev:
> Nå ja. Loch Ness-uhyret plejer altid at dukke op når det er agurketid.

Og alligevel findes der folk der siger at hun ikke findes

Fra : Maria de Francis

Dato : 17-07-07 17:47

"-= JF =-" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
: Peter Heide skrev:
: > Nå ja. Loch Ness-uhyret plejer altid at dukke op når det er agurketid.
: >
: Og alligevel findes der folk der siger at hun ikke findes

LOL
Ja, de ved vel ikke bedre
Der er ellers webcams stillet op der, så man selv kan se hende med egne
øjne.

Maria