Apropos trailere - Det Gyldne Kompas
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-07-07 18:28

Hvis man har læst bøgerne er svært ikke at sidde og småsavle, når man ser
trailerne til filmen.

http://www.apple.com/trailers/newline/thegoldencompass/

Med venlig hilsen

Mark

Fra : Hagar

Dato : 14-07-07 21:38

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis man har læst bøgerne er svært ikke at sidde og småsavle, når man ser
> [...]

Det ser formidabelt ud, jeg får Sky Captain and the World of Tomorrow i
tankerne, jeg håber bare de så vil få styr på animationerne af dyrene til at
blive bedre, for de ser ikke godt ud på det klip, og de kan laves bedre.

Hagar

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-07-07 09:06

> [...]
> tankerne, jeg håber bare de så vil få styr på animationerne af dyrene til
> at blive bedre, for de ser ikke godt ud på det klip, og de kan laves

Den skulle gerne være meget bedre end Sky Captain, som var mere speciel end
den god. Men jeg er med på, at teknologien og luftskibene godt kan give de
associationer.

Dyrene skal selvfølgelig laves godt for i Lyras (hovedpersonens) verden har
alle et sjæledyr, som kaldes en Daemon. Lyras mor Nicole Kidmans er en
gylden abe og hendes fars (Daniel Craig) er en sneleopard. Lyras Daemon,
Pantalaimon, skifter form hele tiden, fordi hun ikke er kommet i puberteten
og den derfor ikke har fundet sin faste form.

Bortset fra det, så synes jeg de panserbjørne ser cool ud.

Med venlig hilsen

Mark

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-07-07 15:19

Beklager meget.

Kan ikke slette indlægget fra serveren, desværre. Har prøvet.

Med venlig hilsen

Mark