Hitman
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-07 00:40

Jeg har netop set traileren (er måske lidt langsom) til Hitman. Jeg læste
godt for længe siden at den skulle komme, men havde glemt det igen. Som
stor fan af spillene ser den da spændende ud... umiddelbart har de ramt
stemningen godt, selvom hovedpersonen ikke ligner helt...

Jeg glæder mig... se selv her:
http://www.apple.com/trailers/fox/hitman/trailera/

//Casper

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 14-07-07 00:55

On 13 Jul 2007 23:39:51 GMT, Casper wrote:

> [...]
> stor fan af spillene ser den da spændende ud... umiddelbart har de ramt
> stemningen godt, selvom hovedpersonen ikke ligner helt...

Ser spændende ud.

Nogen der ved hvad det er for musik der spilles i traileren?

--
mvh.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-07-07 01:43

Ludvig Nielsen skrev:

> Nogen der ved hvad det er for musik der spilles i traileren?

Det er en version af Ave Maria med musik af Franz Schubert, et
populært klassisk nummer. Et par steder på nettet står, at sangerinden
her er en amerikaner ved navn Christina England Hale.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 14-07-07 03:34

On Sat, 14 Jul 2007 02:43:21 +0200, Peter Brandt Nielsen wrote:

> Det er en version af Ave Maria med musik af Franz Schubert, et
> populært klassisk nummer. Et par steder på nettet står, at sangerinden
> her er en amerikaner ved navn Christina England Hale.

Takker mange gange, har fundet det, et ualmindeligt smukt nummer.

--
mvh.

Fra : Mads

Dato : 14-07-07 10:16

On Sat, 14 Jul 2007 04:34:11 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Takker mange gange, har fundet det, et ualmindeligt smukt nummer.

En OK fortolkning af stykket, men ikke nær så smukt
som Karen Carpenter gjorde det.

mvh Mads

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 14-07-07 12:28

On Sat, 14 Jul 2007 11:16:20 +0200, Mads wrote:

> En OK fortolkning af stykket, men ikke nær så smukt
> som Karen Carpenter gjorde det.

Tak for tippet - Den vil jeg kigge efter også.

--
mvh.

Fra : Mads

Dato : 14-07-07 14:09

On Sat, 14 Jul 2007 13:28:26 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Tak for tippet - Den vil jeg kigge efter også.

Har du adgang til dk.binaer.musik ?

For så skal jeg da gerne smide en kopi til dig der

mvh Mads

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 14-07-07 14:27

On Sat, 14 Jul 2007 15:09:11 +0200, Mads wrote:

> Har du adgang til dk.binaer.musik ?
>
> For så skal jeg da gerne smide en kopi til dig der

Ja, og det ville jeg blive glad for, mange tak på forhånd.

--
mvh.

Fra : Mads

Dato : 14-07-07 15:16

On Sat, 14 Jul 2007 15:27:23 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Ja, og det ville jeg blive glad for, mange tak på forhånd.

Er på vej op om 2 minutter.

Nyd den. En af de smukkeste vokaler der
nogensinde har eksisteret.

Har rippet den fra CD'en så godt som muligt,
emn hvis der er lidt knas på, så er det altså
fordi optagelsen er fra 1978.

mvh Mads

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 14-07-07 16:41

On Sat, 14 Jul 2007 16:15:59 +0200, Mads wrote:

> [...]
> nogensinde har eksisteret.
>
> Har rippet den fra CD'en så godt som muligt,
> emn hvis der er lidt knas på, så er det altså

Tusind tak, du har ret, den går lige i pelsen på armene.

--
mvh.

Fra : Mads

Dato : 14-07-07 16:54

On Sat, 14 Jul 2007 17:41:17 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Tusind tak, du har ret, den går lige i pelsen på armene.

Hæ, Jeg var lige ved at skrive præcis det samme.

Velbekomme

mvh Mads