"12 Monkeys" i aften kl 20:00 på DR2
Fra : Søren

Dato : 11-07-07 18:33

Se den!

Søren

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-07-07 21:20

Hej!

Søren wrote:

> Se den!

.... i hjemmebiografen. Den fortjener en ordenlig behandling :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : the LU

Dato : 12-07-07 11:37

> Hej!

> ... i hjemmebiografen. Den fortjener en ordenlig behandling :)

Nu er det jo ikke lige fordi DR2 er kendt for at mishandle film. Der er ikke
irriterende reklamepauser, og har man digitalt tv-signal, det være sig DBV,
parabol, Selector eller lignende, så plejer de også at sende film
anamorfisk. Men ellers er jeg selvfølgelig grundlæggende enig. Glimrende
film, som allerede står i samlingen, hvilket var grunden til at jeg ikke
tændte for fjernsynet i går aftes. :)

/Toby

Fra : the LU

Dato : 12-07-07 11:41

>det være sig DBV,

Jeg mener naturligvis DVB. Ingen skal komme og påstå at jeg ikke kender mine
TLA'er. :D

/Toby

Fra : H. Bojer

Dato : 12-07-07 13:13

the LU wrote:

> Jeg mener naturligvis DVB. Ingen skal komme og påstå at jeg ikke kender
> mine TLA'er. :D

Skulle det ikke være TLI'er?

http://da.wikipedia.org/wiki/Akronym
--
Ingen signatur her!

Fra : H. Bojer

Dato : 13-07-07 10:27

H. Bojer wrote:

> Skulle det ikke være TLI'er?
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Akronym

Eller på dansk TBF'er
--
Ingen signatur her!

Fra : Peter T.

Dato : 13-07-07 10:38

Søren udviste en rettidig omhu og skrev:

> Se den!

Er der ikke ved at gå Air Force One i den? Jeg synes den er sendt mange
gange på TV. :)

Men den er helt klart fed og jeg forstår ikke hvorfor den endnu ikke ligger
i min dvd-samling.

--
Jeg vil hellere, jeg vil hellere... Jeg vil meget meget hellere ha' en

STAR!

Fra : Søren

Dato : 13-07-07 20:28

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> i min dvd-samling.
>
> --
> Jeg vil hellere, jeg vil hellere... Jeg vil meget meget hellere ha' en

12 monkeys er måske vist 5 gange. Max!

Air Force One er vist over 50 gange.

Søren

Fra : Peter Bjerre Rosa