Ofelas / Veiviseren / Pathfinder
Fra : jim

Dato : 05-07-07 10:47

Er den norske originalversion af den nyligt udkomne Pathfinder

http://www.imdb.com/title/tt0093668/ til at opdrive på dvd?

/jim

Fra : Eivind

Dato : 05-07-07 13:04

>Er den norske originalversion af den nyligt udkomne Pathfinder
>
>http://www.imdb.com/title/tt0093668/ til at opdrive på dvd?

ja, f.eks her
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=402179

Fra : Jim Andersen

Dato : 05-07-07 18:46

"Eivind" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> ja, f.eks her
> http://www.cdon.com/product.phtml?prod=402179

Jeg får bare en "Session expired" når jeg trykker på dit link. Det er en
møg-hjemmeside de har. Den har drillet mig før.

Jeg må sende kundeservice en mail.

/jim

Fra : Jim Andersen

Dato : 05-07-07 19:30

Nå, nu kom jeg ind... men jeg kan ikke finde filmen?
Hverken med dit link, eller når jeg søger efter diverse afarter af titler på
filmen?
Søgning på instruktøren giver en række andre af hans film.

/jim

Fra : Lars Christensen

Dato : 05-07-07 22:48

On Thu, 5 Jul 2007 20:29:32 +0200, "Jim Andersen"
<jimVÆÆK@officeconsult.dk> wrote:

> [...]
>filmen?
>Søgning på instruktøren giver en række andre af hans film.

Den norske udgave af Cdon har filmen (tryk på det norske flag på
startsiden). Det er åbenbart ikke muligt at finde filmen på den danske
udgave.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 06-07-07 03:39

Lars Christensen skrev:
> Den norske udgave af Cdon har filmen (tryk på det norske flag på
> startsiden). Det er åbenbart ikke muligt at finde filmen på den danske
> udgave.

Når du linker til CDON bør du bruge URL'en i "Direkte link" som findes
forneden på siden. Søgeresultat-URL'er kan du ikke regne med er stabile.

Mikkel

Fra : Lars Christensen

Dato : 06-07-07 09:47

On Thu, 05 Jul 2007 20:39:02 -0600, Mikkel Moldrup-Lakjer
<mikkel@fabel.dk> wrote:

>Når du linker til CDON bør du bruge URL'en i "Direkte link" som findes
>forneden på siden. Søgeresultat-URL'er kan du ikke regne med er stabile.

Jeg har ikke linket til noget som helst :)
Jeg gav bare en lille beskrivelse af hvordan spørgeren selv kunne
finde filmen på dvd.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 06-07-07 15:26

Lars Christensen skrev:

> Jeg har ikke linket til noget som helst :)
> Jeg gav bare en lille beskrivelse af hvordan spørgeren selv kunne
> finde filmen på dvd.

Ups, det var til Eivind.

Mikkel

Fra : Eivind

Dato : 06-07-07 10:59

prøv at gå ind på www.cdon.no og søge på "veiviseren"

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 06-07-07 05:00

jim skrev:
> Er den norske originalversion af den nyligt udkomne Pathfinder
>
> http://www.imdb.com/title/tt0093668/ til at opdrive på dvd?

Hvad får dig til at mene, at Ofelas er den norske originaludgave af
Pathfinder (http://www.imdb.com/title/tt0446013/)? Så vidt jeg kan se,
har de to film ikke noget med hinanden at gøre.

Mikkel