Søger hjælp til gammel film.
Fra : Silver

Dato : 02-07-07 13:43

Davs gruppe.

Den her er nok lidt mystisk.

Den er fra sen 80'erne eller starten af 90'erne, den handler om en skrupskør
familie som alle især er med til at handlingen i filmen går helt i fisk (med
vilje), husker at sønnen i filmen har en affære med naboens smukke kone.

Og til sidst bliver hele nabolaget vist sprængt i luften.

Jeg er ikke helt sikker, men mener den måske var hollandsk produceret, men
med engelsk tale (eller eftersynkronisering)...

Det som står mest frem er sønnen og naboens kone.

Held og lykke :S, for jeg er komplet lost mht titel.

Mvh
Silver.

Fra : Per Hansen

Dato : 02-07-07 18:08

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> mentioned this

> [...]
>
> Det som står mest frem er sønnen og naboens kone.
>
> Held og lykke :S, for jeg er komplet lost mht titel.

Gad vide om det kan være de der hollandske Flodder film ?
Der udkom 3 af dem.
Ham den ene af knægtene hedder Johnny og kører altid rundt i den
hersens lyserøde amerikaner bil, hans lillebror er altid hormon styret,
søsteren scorer gud og en hver mand, den aller mindste bror til dem alle
er altid ude på unoder og moren render altid rundt med en cigar i munden.

IMDB har dem med:
1'eren: http://www.imdb.com/title/tt0091060/
2'eren: http://www.imdb.com/title/tt0104279/
3'eren: http://www.imdb.com/title/tt0113081/

--
Per Hansen

Fra : Silver

Dato : 02-07-07 19:14

> [...]
> er altid ude på unoder og moren render altid rundt med en cigar i munden.

HAHAHAHAHAHA!!!! lige med det samme jeg læste din beskrivelse af
persongalleriet igennem blev der åbnet mange døre inde i hovedet og minderne
væltede frem, det er ligepræcis de tåbelige film jeg tænkte på !

Mange mange tak :D

Mvh
Silver.

Fra : Per Hansen

Dato : 02-07-07 23:10

> [...]

> persongalleriet igennem blev der åbnet mange døre inde i hovedet og
> minderne væltede frem, det er ligepræcis de tåbelige film jeg tænkte

Tænkte nok det var de film, husker dem fra dengang Pro7 viste dem
over 3 lørdage.
Husker specielt den hvor de er i Amerika og at deres mandlige
socialrådgiver ved en fejl får en kønskifte operation derovre

--
Per Hansen

Fra : Silver

Dato : 03-07-07 18:40

> [...]
> Husker specielt den hvor de er i Amerika og at deres mandlige
> socialrådgiver ved en fejl får en kønskifte operation derovre

ÆV!! glemte vist at fortælle jeg kun har set den første så der røg lige en
af de, tror jeg helt sikkert, skægge episoder :S.....well nm :D de skal ses
alligevel.

Mvh
Silver.

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 02-07-07 19:15

Silver skrev:
> [...]
>
> Det som står mest frem er sønnen og naboens kone.
>
> Held og lykke :S, for jeg er komplet lost mht titel.

------------------------------
Der kom også en dansk film "Elvis Hansen".
Var den inspireret / kopieret efter den hollandske ?

JC

Fra : Silver

Dato : 02-07-07 19:20

> Der kom også en dansk film "Elvis Hansen".
> Var den inspireret / kopieret efter den hollandske ?

Når man tænker over hvor skøre og skæve persongallerierne er så er det meget
muligt at producenterne har set flodder og så har tænkt at dk også skulle
have sin egen version :), og det gjorde skam intet, var helt vild med Helle
Michaelsen's brystparti da hun ligger og soler sig :D.

Mvh
Silver.