Ringenes Herre 1 - 3 / DVD
Fra : Peter Heide

Dato : 01-07-07 16:31

Har aldrig rigtig fået taget mig sammen til at se denne meget lidt
omtalte film-serie.

Jeg vil gerne have hele svineriet med ; altså super "extended cut" ( de
længste udgaver af de 3 film ) Jeg er bedøvende ligeglad med
dokumentarer omkring, behind the scenes og andet ekstra gejl.
Kun filmene.

Er der en læser der gider smide et link ?

Fra : Per Hansen

Dato : 01-07-07 17:59

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> mentioned this

> [...]
> dokumentarer omkring, behind the scenes og andet ekstra gejl.
> Kun filmene.
>
> Er der en læser der gider smide et link ?

Du slipper desværre ikke uden om alt ekstra gejlet ved extended
versionerne, de er tvunget ekstra tilbehør.
Der kan du lige så godt købe den trilogy box der er udkommet, den
koster 699.95 hos Axel Music, det er billigere end at købe filmene
hver for sig.
http://www.axelmusic.dk/productDetails/5706710068822

Den eneste metode du kan slippe uden om ekstra gejlet og gøre det
billigere, er at leje hver del hos en videopusher og så sætte gang
i hjemmebrænderiet, men det må man jo ikke

--
Per Hansen

Fra : Peter Heide

Dato : 01-07-07 18:24

> [...]
> Der kan du lige så godt købe den trilogy box der er udkommet, den
> koster 699.95 hos Axel Music, det er billigere end at købe filmene

Urgh. 12 DVDer ! Når man kunne nøjes med det halve. Men
mange tak for link. Sammenlagt ca. 2 timer længere end de første
versioner. Nu har jeg ihverttilfælde noget at gå efter. Men jeg slipper
ikke 700 for den dér boks. Det må kunne gøres betydeligt billigere.

Fra : Morten Steen

Dato : 02-07-07 07:51

> [...]
> versioner. Nu har jeg ihverttilfælde noget at gå efter. Men jeg slipper
> ikke 700 for den dér boks. Det må kunne gøres betydeligt billigere.

Jeg mener jeg så dem samlet i en boks til 499,00 i Fona i Rødovre Centrum
den anden dag. Tror Fona generelt har massivt DVD-udsalg for tiden, så mon
ikke også du kan finde den samme boks i andre Fona-butikker?

Morten

Fra : H. Bojer

Dato : 02-07-07 08:07

Morten Steen wrote:

> Jeg mener jeg så dem samlet i en boks til 499,00 i Fona i Rødovre Centrum
> den anden dag. Tror Fona generelt har massivt DVD-udsalg for tiden, så mon
> ikke også du kan finde den samme boks i andre Fona-butikker?

Bilka, Brugsen og Kvickly har dem også fra tid til anden til den pris..
--
Ingen signatur her!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 01-07-07 18:32

"Peter Heide" skrev i en meddelelse''

> [...]
> dokumentarer omkring, behind the scenes og andet >ekstra gejl.
> Kun filmene.
>
> Er der en læser der gider smide et link ?

Om de er ext og alt det der, ved jeg ikke rigtig.
Men de fåes i denne uge i Bilka , 100 Kr for alle 3
http://bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf
det er altså billigt for 3 gode film.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 01-07-07 18:39

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Om de er ext og alt det der, ved jeg ikke rigtig.
> Men de fåes i denne uge i Bilka , 100 Kr for alle 3
> http://bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf
> det er altså billigt for 3 gode film.

Det ligner den box jeg har, den er ikke extended.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : H. Bojer

Dato : 02-07-07 08:09

Erik Olsen DK wrote:

> Det ligner den box jeg har, den er ikke extended.

Jeg blev lidt negativ overfor konen, da hun netop havde købt det sæt, da jeg
gerne vil have den udvidede udgave - men da sættet kun kostede 50 kr var
hun tilgivet. Blev købt i den lokale brugs for et halvt år siden.

--
Ingen signatur her!

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-07 22:17

> [...]
> længste udgaver af de 3 film ) Jeg er bedøvende ligeglad med
> dokumentarer omkring, behind the scenes og andet ekstra gejl.

Det er godt nok kun 3'eren http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=14330 men
den er næsten gratis, 5 disc.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 02-07-07 20:12

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev:

> Det er godt nok kun 3'eren
> http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=14330 men den er næsten
> gratis, 5 disc.

Kan fås til 77,- i Elgiganten.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-07 15:52

> [...]
> dokumentarer omkring, behind the scenes og andet ekstra gejl.
> Kun filmene.
>
> Er der en læser der gider smide et link ?

Der er en genudgivelse på vej på alm. DVD, der skulle være billigere... surf
lidt rundt på DVD-sitesene og bliv klogere på det -- de er også på vej ud på
HD-DVD...

Fra : Max

Dato : 02-07-07 21:43

Hej Peter

> Jeg vil gerne have hele svineriet med ; altså super "extended cut" (
> de længste udgaver af de 3 film ) Jeg er bedøvende ligeglad med

Det var da bedre hvis de lavede en kort udgave, de er da rigelig lange
uden at de behøver at være extended :)

--
Mvh Max

Fra : Maria de Francis

Dato : 03-07-07 21:37

: Hej Peter
:
[...]

LOL
Så er det bare ikke LOTR.
Jeg hører til dem, det godt kunne have dem dobbelt så lange som de extendede
udgaver, uden at kede mig et øjeblik.
Det er jo ikke bare en film i 3 dele, det er et univers.

Mvh Maria

--
In the end it's all good
If it's not good...It's not the end

:

Fra : PerX ...

Dato : 06-07-07 20:14

In article <4687c8d6$0$90264$14726298@news.sunsite.dk>, pheide@ofir.dk
says...
> Jeg er bedøvende ligeglad med
> dokumentarer omkring, behind the scenes og andet ekstra gejl.
> Kun filmene.

Det er synd, for dem der er med her er ordentlig, dvs det er ikke det
typiske amerikanske reklame lort, som i virkeligheden er til for at gøre
reklame. Her er det en meget detaljeret gennemgang af magien (og mere
underholdende en filmen