Hjælp mig : Filmen "Moll Flanders" søges!
Fra : Thomas

Dato : 29-06-07 18:55

Hejsa

Min kæreste vil meget gerne have fat i filmen "Moll Flanders"...

Hun bestilte en DVD hjem fra Sverige, men det vist sig at
være en DVD med TV serien af samme navn...
Det er denne film http://www.imdb.com/title/tt0117071/
der er den "rigtige" - Og det er den vi søger...

Jeg har selv søgt hos diverse danske film-pushere (Laserdisken,
Dvdoo, CDon osv.) - Uden held - Så jeg ved ikke om filmen
overhovedet nogensinde er udgivet på dansk - Noget tyder
på at den ikke er...
Så kan nogen henvise til et sted man kan købe en region 2
udgivelse med filmen?
Helst med danske undertekster - Men uden kan også godt gå.

Er der nogen herinde der ligger inde med den selv (optaget fra
fjernsynet eller lign.), hører jeg også gerne fra jer...

Mvh. Thomas

Fra : Mikael Schøler

Dato : 29-06-07 22:48

http://www.imusic.dk/item/0027616857774/moll-flanders-1996-ws-2001-moll-flanders-1996-ws-dvd