At handle hos CD-WOw lidt OT
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 27-06-07 14:03

Hej

Har brug for lidt hjælp, ved godt det er lidt off-topic, men da det er
filmgruppen, er der sikkert mange her der handler hos CD-wow.

Når jeg prøver at betale, og har indtastet kort nummer, bliver jeg sendt til
min bank, og skal her logge på min netbank, når jeg gør det, skrives der
bare at der er et problem, prøv igen senere. Nogen der har nogen anelse om
hvad det er der går galt.

Mvh. BK

It's only pain, it only hurts. I'm only down on the floor, where I've been
before, and I'll be here again.

Fra : Max

Dato : 27-06-07 14:12

Hej Brian

> [...]
> det, skrives der bare at der er et problem, prøv igen senere. Nogen
> der har nogen anelse om hvad det er der går galt.

Har du spurgt din bank ?

--
Mvh Max

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 27-06-07 14:24

> Hej Brian

> Har du spurgt din bank ?

Nej men jeg har handlet hos cd-wow før, og jeg kan godt logge på min
netbank...det er kun når det er gennem cd-wow at det volder problemer nu.
Det jeg tænker på er om der er et eller andet sikkerheds-noget der
spærer....

mvh. BK

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 27-06-07 14:24

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:4682600a$0$41519$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> til min bank, og skal her logge på min netbank, når jeg gør det, skrives
> der bare at der er et problem, prøv igen senere. Nogen der har nogen

....min bank er forresten Sparekassen, hvis det betyder noget

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-06-07 16:02

wrote in news:4682600a$0$41519$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]

> skrives der bare at der er et problem, prøv igen senere. Nogen der har
> nogen anelse om hvad det er der går galt.

Det lyder som "verified by visa" eller lign sikkerhedsmetode. Snak med din
bank om det.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 27-06-07 16:16

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det lyder som "verified by visa" eller lign sikkerhedsmetode. Snak med din
> bank om det.

Det har jeg så gjort, men de siger at alt ser ud til at være som det
skal...så ikke så meget hjælp der, de mener det må være cd-wow...ingen andre
der har haft ligende problemer?

BK

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-06-07 16:19

wrote in news:46827f32$0$50763$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Det har jeg så gjort, men de siger at alt ser ud til at være som det
> skal...så ikke så meget hjælp der, de mener det må være cd-wow...ingen
> andre der har haft ligende problemer?

Jeg handlede hos cdwow for en uge siden og der var ingen problemer.

Jeg havde problemer med Verified by Visa da jeg havde Nordea men har ikke
haft det siden jeg skiftede til Jyske Bank.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 27-06-07 19:02

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:4682600a$0$41519$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej

Problemet løst, dog uden helt at vide hvordan ;O(

BK

Fra : Jesper

Dato : 11-08-07 04:19

wrote:

> [...]
> bare at der er et problem, prøv igen senere. Nogen der har nogen anelse om

Nu får du jo valget mellem en række betalingsformer ved udgangen. Jeg
handler regelmæssigt hos CD-WOW og vælger bare VISA, her bliver jeg ikke
bedt om at logge ind på min netbank. Den model med en VISA betaling med
tilhørernde login på netbank bliver dog præsenteret for på dddhouse.com
og den virker ikke på Mac. Derfor er jeg jeg her nødt til at foretage
bestilling via min Windowsemulator.
--
Jesper

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 11-08-07 11:35

> [...]
> tilhørernde login på netbank bliver dog præsenteret for på dddhouse.com
> og den virker ikke på Mac. Derfor er jeg jeg her nødt til at foretage

Det kan jeg da ikke forstå, jeg betaler også med visa??? Men har løst
problemet med at kunne logge på netbank.

Mvh. BK

Fra : Jesper

Dato : 11-08-07 11:56

wrote:

> Det kan jeg da ikke forstå, jeg betaler også med visa??? Men har løst
> problemet med at kunne logge på netbank.
>
> Mvh. BK

Nu er det det ved det, at Nordeas netbank kun delvis er mac-kompatibel.
Jeg kan logge på og lave almindelige netbanktransaktioner, men log-på
funktionen ifm Visa virker ikke og det gør Online Investering heller
ikke, der er jeg tvunget over i Windows.
--
Jesper

Fra : PerX ...

Dato : 19-08-07 20:33

In article <1i2o0rp.154othqxwaerrN%spambuster@users.toughguy.net>,
spambuster@users.toughguy.net says...
> [...]
> bedt om at logge ind på min netbank. Den model med en VISA betaling med
> tilhørernde login på netbank bliver dog præsenteret for på dddhouse.com

Hvorfor skal man dog logge på sin netbank? Det lyder som et tvivlsomt
foretagende...

Fra : Jesper

Dato : 19-08-07 21:43

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

> In article <1i2o0rp.154othqxwaerrN%spambuster@users.toughguy.net>,
> spambuster@users.toughguy.net says...

> Hvorfor skal man dog logge på sin netbank? Det lyder som et tvivlsomt
> foretagende...

For at verificere sit VISA kort. Det hedder Verified by VISA.

http://en.wikipedia.org/wiki/Verified_by_Visa
--
Jesper

Fra : PerX ...

Dato : 20-08-07 19:50

In article <1i346zw.wge0q7n9nnatN%spambuster@users.toughguy.net>,
spambuster@users.toughguy.net says...

> For at verificere sit VISA kort. Det hedder Verified by VISA.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Verified_by_Visa

Ah, noget de gør for deres skyld ikke vores. Nej tak.

Fra : Jesper Lund

Dato : 21-08-07 15:16

PerX ... wrote:

> Ah, noget de gør for deres skyld ikke vores. Nej tak.

Hvis Verified by Visa (og MasterCard SecureCode) forhindrer en falsk
transaktion på din konto, har du også gavn af systemet. Jeg ved godt at
banken hæfter, men du sparer besværet med at gøre indsigelse.

Det eneste problem, som jeg kan se, er hvis din netbank ikke har åbent
24/7...

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-07 01:56

In article <46caf3b2$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
usenet@jesperlund.com says...

> [...]
> banken hæfter, men du sparer besværet med at gøre indsigelse.
>
> Det eneste problem, som jeg kan se, er hvis din netbank ikke har åbent

Er sikker på det kan misbruges.

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 28-08-07 17:17

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <46caf3b2$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> usenet@jesperlund.com says...

> Er sikker på det kan misbruges.

Helt sikkert, men det ku det jo også før...ikke?

Snakkede med min bank, de mente sikkerheden faktisk var bedre på denne måde.

BK

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-08-07 07:18

PerX ... wrote:
> In article <1i346zw.wge0q7n9nnatN%spambuster@users.toughguy.net>,
> spambuster@users.toughguy.net says...

> Ah, noget de gør for deres skyld ikke vores. Nej tak.

Mister du da noget ved at gøre ting nemmere for andre end dig selv?

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-07 01:57

In article <46cbd51c$0$69289$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, roe@adr.dk
says...

> Mister du da noget ved at gøre ting nemmere for andre end dig selv?

Filosofi.