afgang Esbjerg fredag morgen
Fra : Petrich

Dato : 07-07-01 13:41

Er der nogle der skal til træf på toppen fredag den 12.7. fra Esbjerg, det
kunne vær sjovt at køre med andre i stedet for alene
XV535S

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 07-07-01 20:59

"Petrich" <petrich@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der skal til træf på toppen fredag den 12.7. fra Esbjerg, det
> kunne vær sjovt at køre med andre i stedet for alene
> XV535S
**************
Hmmm - det må vist blive fredag d. 13. ?
Jeg støtter Tuborg her fra. Det er da den dag der er Grøn Koncert i Esbjerg:
TV2, Poul Krebs, Aqua osv.
Bortset fra det: Jeg skal ikke derop, men god tur.

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Petrich

Dato : 07-07-01 23:57

You are right den 13
"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:9i7psg$3cf$1@sunsite.dk...

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-07-01 15:43

Petrich <petrich@esenet.dk> skrev:

> Er der nogle der skal til træf på toppen fredag den 12.7. fra Esbjerg, det
> kunne vær sjovt at køre med andre i stedet for alene
> XV535S

Jeg skal derop, men jeg kører derop allerede torsdag.
Glem ikke vores DFM-møde (fra tråden"DFM møde på toppen"):
-------
Jeg har tænkt på, hvor man evt. med fordel kunne mødes på "Toppen". Jeg er
kommet frem til, at det ville være super, hvis man kunne mødes over en øl
lørdag den 14/7 kl. 17:00. Det er efter en veloverstået fællestur til Grenen
og efter konkurrencerne der starter kl. 16.
------

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Petrich

Dato : 09-07-01 00:07

Det kunne være jeg også kunne køre torsdag????

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-07-01 22:28

Petrich <petrich@esenet.dk> skrev:
> Det kunne være jeg også kunne køre torsdag????

Ok Jeg bor oppe mellem Ikast og Nr.Snede, så det er måske lidt rodet at
følges ad... især fordi jeg og min makker ikke har besluttet hvilken vej vi
kører