E-Mail
webnoob 5265
Automatisk fuldføring af e-mailadresser
Fra : BorreBoy

Dato : 07-07-01 13:28

Hej.

Jeg er lige skiftet fra Outlook Express til Outlook 2000 (noget
uoverskuelig, men man skal vel bare vende sig til den).
Kan man ikke sætte den til at autofuldføre e-mailadresser som i OE???

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : DeltaPower

Dato : 07-07-01 22:59

On Sat, 7 Jul 2001 14:27:54 +0200, "BorreBoy" banged away on the keyboard
to tell me:

¤>Jeg er lige skiftet fra Outlook Express til Outlook 2000 (noget
¤>uoverskuelig, men man skal vel bare vende sig til den).
¤>Kan man ikke sætte den til at autofuldføre e-mailadresser som i OE???

Nej... ihvertfald kunne jeg ikke finde ud af det før jeg dumpede skidtet.

DP

--
"If you've got nothing in your heart, it doesn't matter how much you've got in your head"

Visit my website: http://home.worldonline.dk/~dpower