Billig flybillet hjem fra Atlanta
Fra : Jesper Christiansen

Dato : 14-07-07 19:53

Hejsa,

Jeg staar i den situation at jeg inden for de naeste 2 uger nok bliver
noedt til at rejse hjem fra Atlanta i USA, til Koebenhavn. Jeg ved
godt at det ikke er den bedste aarstid for billige billetter, men
derfor ville jeg alligevel gerne hoere om i kunne finde mig en billet
billigere end ca. $1200-1400.

Har personligt selv soegt paa expedia og orbitz. Det goer ikke noget
at det er med 2 forskellige selskaber og jeg har ingen specielle krav
hvad lay-over i en anden lufthavn angaar.. Saa :)

Paa forhaand tak!
Jesper

Fra : Thomas Andersen

Dato : 14-07-07 21:01

prøv på www.supersaver.dk .'
eller www.flyprice.dk

Har selv lige købt til USA på SuperSaver

Fra : Krumme

Dato : 14-07-07 21:38

"Jesper Christiansen" <jespah@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> godt at det ikke er den bedste aarstid for billige billetter, men
> derfor ville jeg alligevel gerne hoere om i kunne finde mig en billet

JEsper prøv Delta´s hjemmeside, måske har de en billig billet til København.
www.delta.com

Fra : Bjarne

Dato : 15-07-07 07:09

Jesper Christiansen skrev:
> [...]
> at det er med 2 forskellige selskaber og jeg har ingen specielle krav
> hvad lay-over i en anden lufthavn angaar.. Saa :)

F.eks. Delta til Hamburg den 26. for 679 $ eller lidt dyrere til CPH
med airfare.com?

Bjarne

Fra : Pro

Dato : 15-07-07 18:08

Det kan du altid finde på www.delta.com.... en retur ligger som regel på
3000 DKK dvs $500 incl. skatter...Atlanta - København direkte.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 15-07-07 21:16

Hej Jesper,

Som andre har skevet, så prøv at kigge hos Delta. Du kan også finde
gode priser hos http://www.kayak.com de henter priser allevegne fra,
så du kan sammenligne direkte. Jeg bruger dem tit, sidste gang var da
jeg stod og skulle rejse med en uges varsel fra San Francisco til
København.

--
Lars Ehlers

Fra : Bjarne

Dato : 16-07-07 11:03
Fra : Jesper Christiansen

Dato : 18-07-07 22:00

On Jul 16, 6:02 am, "Bjarne" <vesterp...@gmail.com> wrote:
> www.travelocity.com

Tusind tak for alle jeres gode raad, som altid er der god hjaelp at
hente herinde! :) Jeg endte dog med at aendre mine planer lidt, idet
jeg aldrig har vaeret i New York, fandt jeg en billet dertil med
AirTran til ca $100. Saa jeg tager til New York nu paa fredag, og hjem
til Danmark mandag aften med SAS, for ca $700.

Har lige fundet mit hotel paa priceline.com (foerste gang jeg proever
den side) og det endte med at blive det 4-stjernede hotel
Intercontinental the Barclay til $135 per nat her over weekenden. Saa
nu er jeg pludselig lidt mere positivt indstillet over at skulle hjem,
og ser ufatteligt meget frem til min New York oplevelse :)

Men endnu engang tusind tak for hjaelpen! :)