transfer fra milan (malpensa) til verona b~
Fra : Jens Nielsen

Dato : 14-07-07 07:57

jeg skal ned og høre lidt opera og lander i milano.

så skal jeg jo videre til verona by og ved der er rimelig togforbindelse fra
milano til verona, men skal jeg så først ind til byen eller kan jeg tage
toget fra lufthavnen??

på forhånd tak.

mvh
jens

Fra : Bjarne

Dato : 14-07-07 12:45

Jens Nielsen skrev:
> [...]
> milano til verona, men skal jeg så først ind til byen eller kan jeg tage

Bare lige først: der er i hvertfald to lufthavne i Milano.. Hvilken?

Bjarne

Fra : Mouritzen/Lykkeboe

Dato : 14-07-07 14:36

Bjarne skrev:

> Bare lige først: der er i hvertfald to lufthavne i Milano.. Hvilken?
>
> Bjarne
Malpensa - i følge subj.!

VH Bente

Fra : Bjarne

Dato : 14-07-07 15:00

Mouritzen/Lykkeboe skrev:

> Malpensa - i følge subj.!

Det stod der altså ikke i morges. OK, jeg overså det nok.

Det tager ca. 3 timer fra Stazione MALPENSA AEROPORTO til Verona Porta
Nuova med først Malpensa Express, så U-bane og derefter regionaltog
eller eksprestog.

Forbindelser kan findes på www.ferroviedellostato.it

vh

Bjarne