Sverige/Danmark i juli
Fra : Bjarne

Dato : 12-07-07 16:54

Trods det fantastiske vejr ser det ud som om der er rift om pladserne.
Man reklamerer ikke med "lastminute", men "fortvivl ikke, der er stadig
pladser".

Hvor kan en fransk familie på 5 personer på tur til Sverige/Danmark
finde plads for rimelige penge om en ugestid i "sommer"-Danmark, helst
Nordvestjylland/Nordjylland?

Hotel lader til at blive rasende dyrt. Er der overhovedet gode tilbud?

Bjarne

Fra : Ralph

Dato : 12-07-07 17:16

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nordvestjylland/Nordjylland?
>
> Hotel lader til at blive rasende dyrt. Er der overhovedet gode tilbud?

Det ER rasende dyrt at være fem personer afsted, men bed and breakfeast er
vel det billigste, jeg så en annonce idag: for et dobbeltværelse med bad og
køkken koster det 160-210 pr. værelse. Har desværre brugt avisen som
optænding til Weberen, men mon ikke det er prislejet, jeg kan huske det var
i Tværsted.

--
Ralph

Fra : Bjarne

Dato : 12-07-07 23:33

Ralph skrev:

> [...]
> køkken koster det 160-210 pr. værelse. Har desværre brugt avisen som
> optænding til Weberen, men mon ikke det er prislejet, jeg kan huske det var

I mellemtiden lader det til, at de har tænkt sig at medbringe et telt,
det lyder fornuftigt.

Bjarne