Rejsebog om Houston og/eller Texas
Fra : p9llen@gmail.com

Dato : 12-07-07 13:31

Hej NG

Min kæreste og jeg flytter til Houston, Texas om små to uger. Jeg har
desperat prøvet at finde rejsebøger om staten og/eller byen - det er
umuligt. Jeg har været rigtig glad for Lonely Planets bøger, men de
har desværre ikke lavet en om Texas. Er der nogen af jer, der kender
nogle serier, hvor det kunne tænkes, at der er skrevet noget specifikt
om Texas.

Tak,
Pernille

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 12-07-07 14:38

p9llen@gmail.com wrote:
[...]

Eh, jo, Lonely Planet har en Texas-guide, jeg har den i bokhyllen her.
#8D) Den er fra 2002 og har ikke blitt oppdatert siden, så den kan
kanskje være vanskelig å finne. Den har ISBN-nummer 978-1864503753.

Moon Handbooks har en Texas-guide fra 2004. ISBN 978-1566913935. Den
serien er ofte litt mer henvendt til mennesker som skal fordype seg
i området enn Lonely Planet, som er veldig sentrert rundt spisesteder
og overnatting for backpackere.

Du klarer deg helt sikkert med en av disse i første omgang, og så
kan du gå på en Barnes & Noble bokhandel i Houston og bruke tid på
å orientere deg i et stort antall bøker om Texas når du kommer dit.

God tur, eh, flytting!

Bjørn
www.iposeogsekk.com

Fra : p9llen@gmail.com

Dato : 15-07-07 09:48

On 12 Jul., 15:38, b...@pvv.org (Bjørn Christian Tørrissen) wrote:
> [...]
> kan du gå på en Barnes & Noble bokhandel i Houston og bruke tid på
> å orientere deg i et stort antall bøker om Texas når du kommer dit.

Tak, skal du have! Hos boghandleren her i DK sagde de, at Lonely
Planet ikke havde udgivet nogle Texas-guider - men nu kan jeg give dem
et ISBN-nummer.

- Pernille