Transport fra cancun til playa del carmen?
Fra : Laskedyret

Dato : 11-07-07 09:53

Hejsa

Jeg skal med kæresten til Playa del Carmen 60 km syd for Cancun på
søndag. Hvordan kommer man smartest til playa fra lufthavnen i Cancun?
Vi lander kl. 19.00

På forhånd tak

Jesper

Fra : Ralph

Dato : 11-07-07 14:48

Jeg skal med kæresten til Playa del Carmen 60 km syd for Cancun på
søndag. Hvordan kommer man smartest til playa fra lufthavnen i Cancun?
Vi lander kl. 19.00

http://www.cancunshuttle.com/TPlayaC.htm

Ringer efter en taxa, ca $ 75,-

--
Ralph

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 11-07-07 16:07

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:
[...]

Eller vent inntil en halvtime på neste buss til Playa del Carmen
rett fra flyplassen, det koster cirka 5 dollar pr person. Så blir
det noen dollar til for taxi fra bussterminalen og frem til bostedet
deres. I forhold til taxi hele veien bruker dere maksimalt en time
mer på turen. Så får dere selv bestemme hvor mye en time er verdt.
#8D)

God tur!

Bjørn
www.iposeogsekk.com

Fra : Hafnia

Dato : 11-07-07 16:46

"Laskedyret" <laskedyret@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

man tager en bus, har I lonly planet bogen, kan I hvor det er, bus service i
Mexico fungere ret godt, og man kan tage hele landet rundt, jeg har kørt i
bus over tre uger fra Mexico City til Cancun, de var altid præcise,bare husk
at tage 1 klasse som svare til en standard bus i DK.

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 12-07-07 11:27

[...]

Hej Jesper.
Mulighederne er mange, som du ser. Tryghed-/usikkerhed afgør dit valg
Vi bad hotellet/Nyhavn Rejser arrangere det for os, så da vi ankom stod der
en mexicaner med et skilt med vores navn på, og han kørte os direkte til
hotellet.
Jeg kan ikke huske hvad vi betalte for det, men jeg tror det var ca. 40 USD
for 4 personer i 2003, og det tog 3 kvarter.
Mvh
Niels Hejnfelt
P.S. Børnene synes det var vildt sjovt at der stod én med vores navn og
ventede