Billig overnatning i Amsterdam -hvor?
Fra : Uncle Evil@home

Dato : 08-07-07 13:51

Hvor finder man billig overnatning i Amsterdam?
Vi snakker ca. 200,-/nat
Vi er 6 venner der kører derned torsdag og tager hjem søndag, dvs. 3
overnatninger, men alle de steder jeg kan finde, kræver at man betaler
for søndag/mandag også, selvom man tager hjem søndag. Hvad er der med det?
Bor jeg for lidt på hotel, siden jeg synes det er en meget mystisk regel?

Nå, men alle gode idéer modtages med kyshånd -især hvis du kender nogen
dernede, der kan være behjælpelige, evt. med at udleje deres lejlighed
til os ;)
Vi er 27-31 år og altså ovre de værste teenage druk tendenser ;v)

På forhånd tak
Mvh. Jakob Færch-Jensen

onkelond (at) gmail (dot) com

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 08-07-07 16:47

Hej Jakob!
Prøv hostelbookers http://www.hostelbookers.com/ Hvis I bestiller
overnatninger gennem dem så husk, at kontakte overnatningsstedet for at få
beskræftet deres eksistens.
Mvh. Jesper

Fra : Nicolai Lang

Dato : 08-07-07 19:57

On Sun, 8 Jul 2007 17:46:59 +0200, "Jesper Pedersen"
<jesperp04@webspeed.dk> wrote:

>Prøv hostelbookers http://www.hostelbookers.com/ Hvis I bestiller
>overnatninger gennem dem så husk, at kontakte overnatningsstedet for at få
>beskræftet deres eksistens.

Hvis man ikke har mere tillid end det, så vil jeg da slet ikke bruge
dem?

Jeg har lige reserveret til mellemovernatning på turen til og fra
Amsterdam i Bremen og Kiel, gennem Expedia.dk.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 08-07-07 21:02

Hej Nicolai!
Baggrund for at skrev nedenstående var dette citat af Søs: "Jeg vil dog
klart anbefale, at I tager kontakt til hotellet, når I har
reserveret, enten ved at sende en mail eller ringe, for lige at få en
bekræftigelse på alt er ok!!
I får mail adressen og tlf. nr. når depositum er betalt.

Vi har en gang prøvet, ikke at kunne komme i kontakt med et hotel, og det
kunne Hostelbookers heller ikke, så de blev smidt af Hostelbookers
hjemmeside, og vi fik vores depositum tilbage uden problemer.

Hilsen Søs"
Citat slut.

Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 08-07-07 21:08

Hej Nicolai!
Baggrunden for, at jeg skrev nedenstående var dette citat af Søs: "Jeg vil

Fra : Søs

Dato : 09-07-07 10:31

Hej Nicolai!
Jeg kan se, at jeg er blevet inddraget i denne diskussion, og vil bare lige
tilføje, at jeg til hver en tid vil kontakte det hotel jeg har booket, og
tjekke om alt er ok!

Hvad enten det er gennem Hostelbookers, eller Expedia.dk som du nævner,
eller andre, da alle jo kan lave fejl.

Og min erfaring siger mig, at det er en god ide!!
Men sådan er vi jo så forskellige, og heldigvis for det

God tur!
Venlig hilsen Søs.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 09-07-07 23:00

Jesper Pedersen wrote:
> [...]
> Prøv hostelbookers http://www.hostelbookers.com/ Hvis I bestiller
> overnatninger gennem dem så husk, at kontakte overnatningsstedet for at få

Tak for tippet :v)

Fra : Nicolai Lang

Dato : 08-07-07 17:27

On Sun, 08 Jul 2007 14:51:12 +0200, "Uncle Evil@home"
<jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> wrote:

>Hvor finder man billig overnatning i Amsterdam?
>Vi snakker ca. 200,-/nat

Det bliver nok lidt svært på hotel, jeg søgte på
http://hotelconnect.dk - på 3 sengs værelser bliver det 5875.20

Samme sted fik jeg 3 overnatninger på 5-stjernet dobbeltværelse (Hotel
Okura) for 3000 kr. Det er hvad det værelse koster pr. nat normalt.
Fra den 7. august.

>Vi er 6 venner der kører derned torsdag og tager hjem søndag, dvs. 3
>overnatninger, men alle de steder jeg kan finde, kræver at man betaler
>for søndag/mandag også, selvom man tager hjem søndag.

Det lyder meget underligt, det har jeg aldrig været ude for.

>Vi er 27-31 år og altså ovre de værste teenage druk tendenser ;v)

Men til det prisniveau skulle I måske overveje youth hostel? Men så
sent er de billigste nok taget - se dog

http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/StudioRoomsAmsterdam-Amsterdam-7960

278,62 kr. pr. person pr. nat - og der er endnu 6-sengs værelse ledigt
i jeres periode.

Jeg håber I må få en god tur - og skriv nu tilbage hvordan det gik med
turen og hvad I lavede, vi skal jo selv derned om en måneds tid.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 08-07-07 17:54

Hej Jakob!
I kan finde vej til hvor I skal bo i Amsterdam via denne hjemmeside
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/tpl/hme/MaHomePage.htm
Mvh. Jesper

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 09-07-07 23:02

Nicolai Lang wrote:

> [...]
>
> Jeg håber I må få en god tur - og skriv nu tilbage hvordan det gik med
> turen og hvad I lavede, vi skal jo selv derned om en måneds tid.

Jo tak, og tak for tip -jeg tror det ender med en campingplads, det
afhænger lidt af de 3 der lige har overstået den mest mudrede Roskilde i
mands minde, men mon ikke de kan overtales, på trods af en regnfuld
vejrudsigt for Amsterdam den næste uges tid ;v)

Fra : Bjarne

Dato : 08-07-07 17:56

Uncle Evil@home skrev:
> [...]
> til os ;)
> Vi er 27-31 år og altså ovre de værste teenage druk tendenser ;v)

Så billigt som du vil have det kan jeg ikke finde det men jeg kan godt
finde noget rimeligt - synes jeg - på www.venere.com

Bjarne

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-07-07 11:28

"Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> wrote in message
> [...]
> til os ;)
> Vi er 27-31 år og altså ovre de værste teenage druk tendenser ;v)

Boede engang på en campingplads, der også havde hytter. Skide skægt
forøvrigt

Der er dog rigtig godt gang i den, så det er måske lidt for vildt for jer

120 euro for en hytte = 151 pr person.
http://www.campingzeeburg.nl/prices.html

Bjarne K.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 09-07-07 22:35

Bjarne K. wrote:

> Boede engang på en campingplads, der også havde hytter. Skide skægt
> forøvrigt
>
> Der er dog rigtig godt gang i den, så det er måske lidt for vildt for jer

Arh, jaja, nu er vi jo ikke gået i graven endnu ;v)

> 120 euro for en hytte = 151 pr person.
> http://www.campingzeeburg.nl/prices.html

Ja, det er sgu billigt -bare ærgeligt at alt er optaget på hyttefronten
-men vi tager et par telte med som backup..
Tak for tippet!

Fra : Bjarne K.

Dato : 10-07-07 08:35

> Arh, jaja, nu er vi jo ikke gået i graven endnu ;v)

> Ja, det er sgu billigt -bare ærgeligt at alt er optaget på
> hyttefronten -men vi tager et par telte med som backup..
> Tak for tippet!

Vær opmærksom på at der er risiko for noget passiv rygning. Der hænger en
tung tåger over campingpladsen.

Bjarne K.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 10-07-07 17:15

Bjarne K. wrote:

> Vær opmærksom på at der er risiko for noget passiv rygning. Der hænger en
> tung tåger over campingpladsen.

Det tager vi med som det kommer ;v)

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-07-07 11:36

"Uncle
> [...]
> til os ;)
> Vi er 27-31 år og altså ovre de værste teenage druk tendenser ;v)

Til højre for hovedbanegården når man kommer ud
var tidligere et billigere hyggeligt område med hostels
-max-

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 09-07-07 23:03

-max- wrote:

> Til højre for hovedbanegården når man kommer ud
> var tidligere et billigere hyggeligt område med hostels
> -max-

Godt at have in mente, det må vi tjekke ud!