Helsingfors
Fra : mort1s1

Dato : 07-07-07 13:15

Vi planlægger en smuttur til Helsingfors og vel gerne bo centralt i byen
(gåafstand til noget af det man SKAL se), dog uden at det behøver at være l
i g e midt på hovedgaden - er der nogen som har en anbefalige af i hvilket
område der er rart at bo.
Hvad er det i øvrigt men SKAL se, når der er 3-4 dage til rådighed?

Mort1s1

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 07-07-07 20:08

> [...]
> hvilket område der er rart at bo.
> Hvad er det i øvrigt men SKAL se, når der er 3-4 dage til rådighed?

Hejsa

vi har også været i Helsinki med samme antal dage til rådighed.
Du kan læse om vores tur på

www.pernille-kennet.dk

Jeg ved ikke, hvad jeres budget for overnatning er, men vi boede på Radisson
SAS Royal Hotel. Dejligt hotel med god beliggenhed.

http://www.radissonsas.com/cs/Satellite?hotelCode=HELZH&language=en&pagename=RadissonSAS/integration/hotelInfo

Hilsen Pernille

Besøg vores hjemmeside. Alt om vores rejser på 6 kontinenter.
www.pernille-kennet.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 08-07-07 20:21

"mort1s1" <wemafjern@udmail.dk> wrote in message
> [...]
> hvilket område der er rart at bo.
> Hvad er det i øvrigt men SKAL se, når der er 3-4 dage til rådighed?

Jeg ville foreslå Scandic Simonkenttä -det er nok det mest centrale du kan
finde i Helsinki. Det ligger lige ved den nye hovedbusterminal, og et par
hundrede meter fra hovedbanegården. Det er også lige ud til Mannerheimintie.
Mere centralt kan man nok ikke bo i Helsinki - og hele byen kan nås på gåben
derfra.

mvh

Andreas M. Hansen