Langtidsparkering i Hamburg.
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 04-07-07 20:02

Ikke nødvendigvis ved lufthavnen, men andre steder.

Hvor kan man parkere sin bil i ca. 3 uger, til den laveste pris.?
Med et "rimeligt" sikkerhedsniveau, dvs. med en vis overvågning.

Jeg formoder at parkering ved lufthavnen er noget at det dyreste der kan
findes, bortset fra i centrum.
(Til info: Jeg kender lufthavnen, og priserne)

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-07 22:04

Hej
Jeg tror det tidligere har været nævnt her i gruppen, at man kan booke et
hotel i nærheden af lufthavnen for natten inden man taget afsted. Derefter
kan man lade bilen stå og køre med hotellets bus til lufthavnen. Fidusen
skulle være, at man kun betaler for en enkelt overnatning og ikke parkering.

hilsen
Karsten

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-07-07 19:29

Karsten Skov wrote:

> [...]
> skulle være, at man kun betaler for en enkelt overnatning og ikke parkering.

Den tror jeg godtnok ikke på.!

Udfra erfaring vil jeg mene at de ved hvilke kunder de har på P-pladsen.

Jeg har nu heller ikke brug for et hotel. Selvom det skulle være billigt.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Inger Buchard