Køb af dæk på ferietur i udlandet
Fra : T.

Dato : 04-07-07 18:01

Hej gruppe

Er der nogen der ved om det kan betale sig at købe dæk på ferieturen.

Vi kommer igennem Tyskland, Holland, Belgien og Frankrig.

Tænkte evt. på Continental som bliver lavet i Tyskland.

Er der nogen der kender til det der hedder Continental Sportcontact 2, har
fået at vide i dag af en sælger at det er "dækket"

På forhånd tak.

Hilsen

Samme besked også i Dk.fritid.bil

Fra : Henrik Berg

Dato : 05-07-07 22:21

Hej T..
Prøv du denne... det fåes ikke nemmere og billigere..

http://ssl.delti.com/daekonline/vinterdaek.html

Henrik Berg

Fra : Thomas

Dato : 06-07-07 15:05

Har også brugt den flere gange .
De er billige og det virker

Fra : T.

Dato : 06-07-07 15:18

> [...]
> Hej T..
> Prøv du denne... det fåes ikke nemmere og billigere..

Hej Henrik

Prøv at se et af svarerne jeg fik i Dk.fritid.bil.

"Jeg må dog sige at købe dækpå nettet ved eks. daekonline.dk så kan du få
gamle dæk tilsendt - og det er så bare ærgerligt - så anbefaling - spørg på
priser hos dine lokale dækpusher - når du kender præcist hvad du vil have -
så er det ikke svært."
Hilsen

Fra : R Johansen

Dato : 06-07-07 14:59

Hei
Conti SportContact2 er et alldeles utmerket dekk. Bruker
det selv på mange vanskelige underlag i Norge.

RBJ

"T." <boing727_1@hotmail.com> skrev i melding

Fra : Claus H. Jensen

Dato : 09-07-07 19:20

ja det kan godt svare sig i tyskland, de har lavere moms og billigere
arbejdsløn, og så er servicen også bedre....

( jeg har købt 4wd dæk til 500 kr under dansk pris... pr stk og sparet 1000
kr på sevice på autoriseret værksted)

så hvis du kan finde et sted der har tid og dækkene hjemme kan det godt
betale sig.
ligeledes kan sevice også betale sig, men det er jo sin sag at bruge et par
timer på værksted med bilen pakket og en flok utålmodige unger.... god tur
og god ferie

mvh
Claus