Barcelona
Fra : Ukendt

Dato : 04-07-07 17:23

Hejsa,

Jeg (og fruen) skal til Barcelona (og omegn) om et par dage. Er der noget
man bør se, noget man ikke lige høre om i de almindelige guides. Jeg tænker
på særlige restauranter/cafeer - varehuse - museer, markeder eller lign?

Sommerhilsen fra Bo Jørgensen

Fra : Kim

Dato : 04-07-07 20:36

On 4 Jul., 18:22, "Bo Jørgensen" <boisalten(at)gmail.com> wrote:
> [...]
> på særlige restauranter/cafeer - varehuse - museer, markeder eller lign?

Den ene gang jeg var der tog jeg på havnerundfart. Man kan synes at
det ligner en hver anden havnerundfart, men jeg synes faktisk det var
imponerende at se den store by udefra. Den ligger jo mere eller mindre
op af et bjerg, hvor man kan ane monumenter, skov osv.

Kim

Fra : S.Sørensen

Dato : 05-07-07 09:04

"Bo Jørgensen" <boisalten(at)gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> man bør se, noget man ikke lige høre om i de almindelige guides. Jeg
> tænker på særlige restauranter/cafeer - varehuse - museer, markeder eller

Kommer lidt an på hvor gamle i er... Men vi nød at tage forbi Travel Bar (
http://www.travelbar.com/) og tage i mod nogle af deres gode tilbud, billig
mad, bar crawl og tapas night (som var ret sjovt og ikke specielt
turist-agtigt). Det er dog primært det yngre publikum, op til en ca. 35 år
med forbehold for hvor gammel man føler sig :)

Tag en scooter rundt (find de små kort med div tilbud på. De findes på
hotellerne/barer rundt omkring), det er en rigtig god måde at se byen på.

Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-07 14:56

> [...]
>
> Tag en scooter rundt (find de små kort med div tilbud på. De findes på
> hotellerne/barer rundt omkring), det er en rigtig god måde at se byen på.

Hvor gamle vi er? lige rundet 50 .........
Vi skal bo 40-50 km nord for Barcelona og vil har planer om at leje en bil
og køre lidt ind i landet og måske op langs kysten!!! Og så selvfølgelig
nogle dage i Barcelona.

Hilsen Bo