Singapore og Bali
Fra : GS

Dato : 03-07-07 20:22

Hejsa

Min kæreste og jeg rejser til Singapore hvor vi skal være i 2 dage og 11
dage på Bali til august.

Nogen som kan anbefale hvad man skal se begge steder?

Med venlig hilsen

Gitte

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 04-07-07 06:44

"GS" <gitte83@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Min kæreste og jeg rejser til Singapore hvor vi skal være i 2 dage og 11
> dage på Bali til august.
>
> Nogen som kan anbefale hvad man skal se begge steder?

Hej

Singapore er et meget interessant sted. Vi regner med at opdatere vores
hjemmeside inden forr 14 dage, hvor du kan læse lidt mere. Indtil da et par
stikord.

- Senosa Island. Forlystelsessted med et par seværdigheder i den lettere
genre. Specielt 2. verdenskrigsmuseet er interessant.
- Orchard road. Specielt midt på gaden er et flot indkøbscenter med et meget
berømt Louis Vuitton vindue
- Det bedste er helt klar Asian History Museum. Et af de flotteste museer
jeg nogensinde har set
- Spise ved floden, men pas på alle de skjulte afgifter og skatter
- Gå rundt i de forskellige etniske kvarterer
- Nyde en helt speciel by i et ellers meget kaotisk sydøst asien.

Vi brugte 4 dage her, og vil absolut vende tilbage.

Kennet
--
Besøg vores hjemmeside. Alt om vores rejser på 6 kontinenter.
www.pernille-kennet.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-07-07 09:00

"GS"
> [...]
> til august.
>
> Nogen som kan anbefale hvad man skal se begge steder?

Hop evt på en sejlbåd fra Bali og besøg Nusa Lembongan,
hyggelig lille ø og noget fremragende dyk og snorkling. -max-

Fra : Carsten Keller

Dato : 04-07-07 09:03

"GS" <gitte83@post.cybercity.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Min kæreste og jeg rejser til Singapore hvor vi skal være i 2 dage og 11
> dage på Bali til august.
>
> Nogen som kan anbefale hvad man skal se begge steder?

Da jeg var der for en del år siden var Night Zafari klart et hit. En zoo,
men om natten i stedet.

Keller

Fra : tina hedeman

Dato : 04-07-07 17:35

hej

vi var der sidste sommer også 2 dagi i singapore det var ikke lige os. vi er
ikke til storby ferie.
bali lejede vi guide dem møder man overalt. vi så deres templer kørte op til
lovina sov der, var i mas, ubud celik.
men den guide vi havde vidste jo hvad vi villle se.
Men de templer de har synes jeg er vildt flotte og bare køre rundt på øen og
se rismarkerne og naturen.
Rigtig god rejse.
tina

Fra : Ole & Tine

Dato : 05-07-07 10:25

Med hensyn til Singapore kan i iaften på DR2 kl. 19,10 se lonely planet

Med hensym til Bali. Vi plejer at bo i Sanur og der er omkring hotellerne
altid en masse Daglejerchauffører som gerne vil ud og køre med os turister.
Dem har vi haft meget glæde af. Det er dog en god ide og sørge for at de har
forsikring, og lave en helt klar aftale om hvor og hvad man vil se. og hvis
de foreslår et besøg på en fabrik lige tage det med så de kan få lidt
komission. og så selvfølgelig aftale en fast pris.

Vi "plejer" at køre op til Lovina på nordsiden over Bedugul og se hvad der
er der. og ned igen over Batur. En dag hver vej.

Tanah Lot er også et besøg værd, når man er kommet igennem turisthelvedet.
Vi tager det altid den sidste aften

og så skal man bare huske at SMILE

VH
Ole