ROM priser
Fra : nisikoto@gmail.com

Dato : 03-07-07 13:36

Hej, jeg har kikket på priser for at komme til Rom med fly og leje et
billigt hotel. Er der nogen her der kan hjælpe mig med at fortælle
hvad en rimelig pris er for det.

FLY tur/retur: cirka 2000,-
og værelse cirka 1500,- for en uge.

Nogen der kan anbefale et hostel/ billigt hotel i ROm?

På forhånd tak

Fra : Carsten Keller

Dato : 03-07-07 14:54

<nisikoto@gmail.com> wrote in message
[...]

For hvor mange mennesker?

Jeg mener at Sterling flyver BLL ==>ROM til ca. 500,- pr vej.

Har ikke lige noget hotel på hånden, vi tog bare et last minute på
hotelclub.net. Det var ganske lækkert og ikke specielt dyrt.

Keller

Fra : nisikoto@gmail.com

Dato : 03-07-07 15:19

2 mennesker fra billund eller tirstrup.
Jeg kan se det har været oppe før her i gruppen,med rom og hoteller.
Kan man egentligt bare regne med at man kan finde noget, når man er
der.
Jeg spekulerer lidt på hvor vidt det blir billigere at arrangere selv,
eller det er bedre gennem et rejsebureau.

Fra : Carsten Keller

Dato : 04-07-07 09:01

2 mennesker fra billund eller tirstrup.
Jeg kan se det har været oppe før her i gruppen,med rom og hoteller.
Kan man egentligt bare regne med at man kan finde noget, når man er
der.

Tjahh, jeg ville nok arrangere selv, men inden jeg kom derned. Så slipper
man for at vade rundt i byen uden et sted at bo, men jeg må indrømme at jeg
ikke ved om det bliver billigere af det.

Keller

Fra : Ulvir

Dato : 03-07-07 16:56

http://www.hostels.com/en/findabed.php?ChosenCity=Rome&ChosenCountry=Italy

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 03-07-07 22:54

Et hyggeligt og rart sted i Roms vestlige udkant er Plus Camping Roma, der
er nævnt på hjemmesiden, som Ulvir gav et link til.
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 04-07-07 14:34

Hej!
Jeg synes det er rimeligt billigt, at bo på Plus Camping Roma. De tilbyder
afhentning i lufthavnen. Den nemmeste måde, at komme med offentlig transport
derfra til Vatikanet er med bus til metrostationen Cornelia og derfra med
metro til metrostationen Cipro-Musei Vaticani.
Mvh. Jesper

Fra : Søs

Dato : 04-07-07 19:26

Hej!
Der findes flere sider, hvor man kan booke billige værelser overalt i
verden.

Vi har selv brugt www.danish.hostelworld.com og
www.hostelbookers.com .

Jeg vil dog klart anbefale, at I tager kontakt til hotellet, når I har
reserveret, enten ved at sende en mail eller ringe, for lige at få en
bekræftigelse på alt er ok!!
I får mail adressen og tlf. nr. når depositum er betalt.

Vi har en gang prøvet, ikke at kunne komme i kontakt med et hotel, og det
kunne Hostelbookers heller ikke, så de blev smidt af Hostelbookers
hjemmeside, og vi fik vores depositum tilbage uden problemer.

Hilsen Søs.