Forslag til camping i bjergene søges
Fra : Pro

Dato : 02-07-07 18:47

Forslag til camping i bjergene i Italien, Frankring, Schweiz, Østrig,
Spanien søges.

Naturskøn campingsplads i bjergene, med mulighed for hiking og gerne enkelte
bjergbaner og by med mulighed for indkøb og restaurant besøg.

Håber at se en masse forslag...da ferien starter om 2 uger...

Fra : Sidse

Dato : 02-07-07 20:01

"Pro" <No_Spam_Mail@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> enkelte bjergbaner og by med mulighed for indkøb og restaurant besøg.
>
> Håber at se en masse forslag...da ferien starter om 2 uger...

Vi er lige kommet hjem fra Berchtesgaden i sydtyskland, på grænsen til
Østrig. vi boede ikke på Camping, men
i lejlighed. Så dog masser af campingpladser. Der er rigtig mange muligheder
for vandreture med mere dernede.

Du er velkommen til at kigge i mit netalbum, der kan du måske få et indtryk
af området.

http://picasaweb.google.com/sidse.antonisen/FerieBerchtesgadenJuni2007

Hilsen
Sidse

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-07-07 20:45

"Pro" <No_Spam_Mail@msn.com> writes:

> [...]
>
> Naturskøn campingsplads i bjergene, med mulighed for hiking og gerne enkelte
> bjergbaner og by med mulighed for indkøb og restaurant besøg.

I Brig i Schweiz ligger en dejlig campingplads. 8 km derfra går
bjergbanen op til en lille alpelandsby med gode vandretursmuligheder
og bl.a. en flot udsigt over Aletsch. I forbindelse med campingpladsen
ligger Schweiz største thermalbad.

Der er flere bjergbaner i området og det er virkelig et
anbefalelsesværdigt sted. Jeg har selv været der i 1980, 1984, 1988,
1999 og 2003. Og tog gerne afsted i morgen!

http://www.brig-belalp.ch/regionorte/brigerbad.php
http://www.camping.ch/cgi/campsites/out.pl?code=9.100&lang=d

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.