Burma visum?
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 01-07-07 20:19

hejsa:)

vi har købt en bangkok tur/retur i slutningen af oktober. Men planen er at
se burma, nordthailand og laos. Vi planlægger at købe en billig flybillet
fra bangkok til Yangoon, Burma...
Men er der nogen der ved noget om visum ansøgning til burma?

Når vi skal ud af burma er det så muligt at FORLADE landet over land? , eks.
det nordlige Burma,
da næste mål i rejsen er nordthailand... eller skal man flyve ud... og flyve
ud er det eneste billige alternativ
vel yangoon - bangkok med airasia.com?

vi vil helst have lavet alt visum ansøgning hjemmefra da vi ikke ønsker at
få lavet det i bangkok,
da vi kun påtænker at være i bangkok i 24 timer...

mvh jan og mette

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-07-07 09:45

"Jan Tovgaard"
> [...]
> i bangkok,
> da vi kun påtænker at være i bangkok i 24 timer...

Mon ikke ambassaden har alle de relevante oplysninger
http://danmark.database.dk/txt/myndighed.asp?page=orgenh&objno=107794

Men så vidt jeg ved er det flyv ind og flyv ud, der er muligvis
en eller to grænseposter i det sydlige der kan krydses - airasia
er godt nok og billigt - Thailands visum regler er ændret og kan
meget vel ændre sig igen, så hold jer vel opdateret, har mødt
strandede folk, ikke sjovt.. -max-

Fra : Jesper

Dato : 02-07-07 14:11

http://www.visumformular.dk/