Atlantis rejser til Egypten
Fra : JyskBlondPige

Dato : 01-07-07 18:58

Hej gruppe

En veninde og jeg har tænkt på at bestille en ferie til Egypten med Atlantis
rejser, og da vi begge er studerende vil vi gerne have uspecificeret hotel.
Når man læser på deres hjemmeside kan man ikke klage over noget som helst
ved uspecificeret - derfor vil jeg høre om nogen herinde har erfaringer med
selskabet og deres uspecificerede hoteller?

På forhånd tak

JBP

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-07-07 09:53

"JyskBlondPige"
> [...]
> høre om nogen herinde har erfaringer med selskabet og deres uspecificerede hoteller?

Sharm er forholds ny og alt er rimelig standart, men i får sansynligvis
ikke noget med hav udsigt eller lige i centrum af Naarma - så det er
noget med busser, taxi eller hyggelige vandre ture gennem ørkenen.
Uspec. betyder også ingen mad, på hverken fly eller hotel og vidst
heller ikke transport mellem lufthavn og hotel. Jeg har prøvet en uspec.
o den var helt fin, det lå tættere på Sharm end Naarma, hvilket jeg
syns var fedt - de fleste vil nok foretrække party town Naarma, men
ingenting er mere end 5-10 minutter med bil/bus.. -max-

Fra : Brian Sprogø

Dato : 03-07-07 11:17

JyskBlondPige skrev:
> [...]
> ved uspecificeret - derfor vil jeg høre om nogen herinde har erfaringer med
> selskabet og deres uspecificerede hoteller?

Yes - var med Atlantis til Sharm for 3 år siden. Vi valgte også uspec.
og det var ganske fint. Det var faktisk med morgenmad også.
Det var ikke centralt i Sharm... men det tog ikke mere end 5-10 minutter
med taxa, så det var ikke noget der generede overhovedet...

Rigtig god tur

Mvh.

Brian