Versailles,-gratis for børn??
Fra : Rikke og Per

Dato : 27-06-07 21:15

Jeg har lidt svært ved, at tyde Versailles slottets hjemmeside. Er der nogle
der kan fortælle mig om børn under 18 har gratis entre??

Mvh Rikke

Fra : Preben Andersen

Dato : 28-06-07 05:29

"Rikke og Per" <prikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lidt svært ved, at tyde Versailles slottets hjemmeside. Er der
> nogle der kan fortælle mig om børn under 18 har gratis entre??

Er det bedre her:
http://www.chateauversailles.fr/en/570_Opening_time_and_prices_Prices.php?idT=2

mvh/Preben

Fra : Skodav'du

Dato : 28-06-07 06:43

Når i besøger Versailles, skal i sørge for at være der tidligt om
morgenen... Der er viiildt lang kø sidst på formiddagen. Vær der måske en
30 - 45 min før de åbner....

Bare et velment råd.

Lars.

Fra : Rikke og Per

Dato : 28-06-07 13:18

> Er det bedre her:
> http://www.chateauversailles.fr/en/570_Opening_time_and_prices_Prices.php?idT=2
>
> mvh/Preben

Hej Preben

Det er netop den hjemmeside jeg har været inde på før. Så vidt jeg kan læse
er børn under 18 gratis, hvad læser du????

Rikke

Fra : Preben Andersen

Dato : 28-06-07 13:47

> Det er netop den hjemmeside jeg har været inde på før. Så vidt jeg kan
> læse er børn under 18 gratis, hvad læser du????

Det læser jeg også med de begrænsninger, der er nævnt: Ingen audioguide
til de små under 18 (hovedtelefon).
Som Lars har skrevet, er det en god idé at komme tidligt om morgenen,
selv om køen faktisk rykker ganske hurtigt.
God fornøjelse.

mvh/Preben

Fra : Rikke og Per

Dato : 09-07-07 16:12

> [...]
> Jeg har lidt svært ved, at tyde Versailles slottets hjemmeside. Er der
> nogle der kan fortælle mig om børn under 18 har gratis entre??

Vil lige tilføje, at jeg nu har været på Versailles. Det koster 13,50 Euro
for voksne og er gratis for børn under 18 år.

Rikke