Forlystelsespark i Tyskland
Fra : Broegger

Dato : 25-06-07 09:16

Hej

Så vidt jeg ved ligger der en meget stor forlystelsespark på det der hedder
Lühneburger Heide (stavet rigtigt?)

Er der nogen der har et link til denne park?

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Menabra

Dato : 25-06-07 09:22

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Hilsen Thomas
> du kan ikke sige du ikke kan svømme før du er druknet...

Hej
Lige her :
http://www.heidepark.de/index2.html

Fra : John

Dato : 25-06-07 09:22

Broegger skrev:
> Hej
>
> Så vidt jeg ved ligger der en meget stor forlystelsespark på det der hedder
> Lühneburger Heide (stavet rigtigt?)

Næsten (Lüneburger)

> Er der nogen der har et link til denne park?

www.heidepark.de

Mvh

John

Fra : Thomas Andersen

Dato : 25-06-07 14:38

Super sted... Var der sidste år, og skal helt sikkert også afsted i år.
Ligger mellem Hamburg, og hanover.

Thomas

Fra : Broegger

Dato : 25-06-07 21:36

> [...]

> hedder Lühneburger Heide (stavet rigtigt?)
>
> Er der nogen der har et link til denne park?

Tak for svarene. Vi glæder os helt vildt!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk