motorvej til Prag
Fra : lhs

Dato : 22-06-07 13:18

Hej

Så lige på tysk TV at motorvejen (Dresden-Prag) var åbnet, er der nogle der
ved om det er hele stykket eller om vi stadigvæk skal hoppe af og køre på
småveje noget af vejen ?

Lars HS

Fra : Thomas P

Dato : 22-06-07 20:57

Hvis den er helt åbnet, hvor meget tid sparer man så ?

Fra : lhs

Dato : 24-06-07 17:44

Hej

Vil tro en halv til en hel time måske, de der småveje fra Dresden og til
grænsen har været noget værre tidsrøvere..

Fra : Brian Sprogø

Dato : 26-06-07 08:24

lhs skrev:
> [...]
> ved om det er hele stykket eller om vi stadigvæk skal hoppe af og køre på

Jeg kørte turen i påsken, og der var det ikke hele vejen der var
motorvej, men kørte på et helt nyt anlæg fra den tyske grænse og et
stykke ind i Tjekkiet.

Om de har kunnet nå at bygge motorvej hele vejen siden påsken, vil jeg
tvivle stærkt på.

God tur

Mvh.

Brian

Fra : ll

Dato : 27-06-07 20:43

Hej

Jeg har lige nærlæst lidt..
Jfr www.mapy.cz er det kun et lillet stykke fra Litomerice til Lovocise på
vel 15 km der ik er motorvej.. Vejen fra dresden en med motorvej men den
køre ik over Zinwald men længere østpå Pirna og Usti N.L.

Lars HS