Inspiration til rejse
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-06-07 01:02

Hej

Jeg har lige studeret nogle billeder fra Maldiverne og det er lige før
jeg allerede står i lufthavnen.. for pokker der ser lækkert ud.

Har I nogle bud på hvor det bare er super skønt, at tage hen..?

Jeg forsøger, at kigge lidt bort fra de "kendte" steder som Thailand,
Mallorca, Bali mv...

Hvor er der attraktivt, at komme hvis det ikke lige skal være et
"kendt" sted?

Kort sagt: Det ultimative sted hvis man søger blåt vand, hvide
strande, lækre shopping muligheder og host host.. pæne damer? Og fyrer
til fruen selvfølgelig..

Prisen er selvfølgelig et parameter, men i første omgang søger jeg
bare lige lidt inspiration og så må der sorteres lidt i stederne ud
fra pris

Kom med jeres bud :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Carsten Keller

Dato : 22-06-07 07:38

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> Prisen er selvfølgelig et parameter, men i første omgang søger jeg
> bare lige lidt inspiration og så må der sorteres lidt i stederne ud

Malaysia?

Eller måske Caribien/mellemamerika?

Keller

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-06-07 11:32

>Malaysia?
>
>Eller måske Caribien/mellemamerika?

Bestemt nogle gode bud!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : jytte jensen

Dato : 22-06-07 09:54

> [...]
>
> Prisen er selvfølgelig et parameter, men i første omgang søger jeg
> bare lige lidt inspiration og så må der sorteres lidt i stederne ud

jerseyøerne, zanzibar, jamaica, seychellerne, cap verde.
Det skal vel ikke være så ukendt at der ingenting er

Jytte

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-06-07 11:31

>jerseyøerne, zanzibar, jamaica, seychellerne, cap verde.

Mums :)

>Det skal vel ikke være så ukendt at der ingenting er

Nej nej :) Synes bare alle tager til Mallorca og Thailand for tiden..
og jeg er lidt typen hvad alle andre gør, gider jeg ikke

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Carsten Keller

Dato : 22-06-07 12:55

> Mums :)

> Nej nej :) Synes bare alle tager til Mallorca og Thailand for tiden..
> og jeg er lidt typen hvad alle andre gør, gider jeg ikke

Du kan benytte dig af at folk klumper sammen på få rejsemål og finde en
billig billet til Thailand og så tage sydpå til
Malaysia/Singapore/Indonesien eller Østpå til Laos/Cambodia/Vietnam i
stedet. Det bliver nok ikke sindsygt meget billigere, men der er absurd
mange afgange til BKK fra Europa, det kan være lidt tyndere til nogle af de
andre steder.

Keller

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-06-07 13:21

> [...]
>mange afgange til BKK fra Europa, det kan være lidt tyndere til nogle af de

Det var absolut en mulighed ja..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : jytte jensen

Dato : 22-06-07 16:19

> Mums :)

> Nej nej :) Synes bare alle tager til Mallorca og Thailand for tiden..
> og jeg er lidt typen hvad alle andre gør, gider jeg ikke

Do her, iøvrigt var der nogle bekendte som var på Mallorca i foråret, de var
på vandretur i det indre af øen, og boede på et kloster oppe i bjergene.
Mallorca er andet en grisefester og billig vin.

Jytte