Hotel/Lejlighed i Barcelona
Fra : Henning Terkelsen

Dato : 20-06-07 15:31

Hej Gruppe.
Jeg efterlyser nogle gode tips om hotel værelser eller lejligheder i
Barcelone.
Der er masser af hit's på subject hos Google , men måske er der en af jer
der kan tilføje egne erfaringer.

Vi er 4 personer der planlægger at besøge Byen omkring uge 30 (23 - 30
juli).
Helst nær centrum og/eller strand

på forhånd tak og venlig hilsen

Henning og Helle
Veddelev Roskilde

Fra : S.Sørensen

Dato : 20-06-07 18:28

"Henning Terkelsen" <terkelsen@offsite.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> der kan tilføje egne erfaringer.
>
> Vi er 4 personer der planlægger at besøge Byen omkring uge 30 (23 - 30

Find (og køb) Politikens "Kort og Godt om Barcelona" bog og se bagerst i
bogen, der står nogle gode tips til lejligheder. Iøvrigt alle pengene (mener
det er ca.75kr) værd. Vi har lige selv været 8 dage i Barcelona og brugte
den meget, og havde lånt et par andre, bla. "Turen går ti barcelonal" som
støtte til den.
Nu ved jeg ikke hvor gamle I er, men hvis i vil være sammen med de unge så
find Travel Bar (www.travelbar.com), de har en masse tilbud om alt fra
pubcrawls til "lav-spansk-mad" aftner med flamingo :)

Kort og godt bogen kan du købe her: www.politikensforlag.dk

hilsen
Sørensen

Fra : hafelaffen

Dato : 20-06-07 22:21

Vi plejer at bruge www.hotels.com
På vores rejse til Pisa mødte vi nogle rigtig søde mennesker som
fortalte os at de altid brugte:

www.ryanair.com ..... under Hotels ......

Ryanair har nogle gode aftaler med Hotellerne.

/Haf

Fra : Knagsted

Dato : 10-07-07 12:37

"Henning Terkelsen" <terkelsen@offsite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kan tilføje egne erfaringer.
>
> Vi er 4 personer der planlægger at besøge Byen omkring uge 30 (23 - 30

Se http://www.apartmentsramblas.com/ og
http://www.rent4days.com/default.asp og http://www.oh-barcelona.com/

Der er rigtig mange lejligheder for turister i Barcelona.
*S*

Fra : Arne B.

Dato : 18-07-07 09:14

Hej - jeg bor i Barcelona og har vist nogen ledige værelser super centralt i
gammel lejlighed 150 meter fra rådhus og 300 m. fra havn og vel 1200 m fra
strand - se www.connectit.dk/4rent under Barcelona eller e-mail til mig på
arne-bFJERNDETTE@bigfoot.com

75 euro/nat een person og 95 euro for to - alt er lækkert.

hilsen Arne B.