Ballerup
Fra : Karsten

Dato : 19-06-07 23:12

Rejse og rejse... er måske så meget sagt.
Men jeg skal i forbindelse med mit arbejde have en enkelt overnatning ved
Ballerup. Men jeg er blevet så træt af Scandic hotel, Quality hoteller og
andre "meter varer" Findes der ikke et hotel i området med hygge og sjæl?
Det kunne også værer en kro, hvor man kan overnatte under gode forhold.

hilsen
Karsten

Fra : Karsten Madsen

Dato : 20-06-07 06:07

Hej

Jeg kender dezwærre ikke nogen i selve Ballerup, men i omegnen
(Herlev) ligger i hvert fald herløv kro - den ser hyggerlig ud udefra,
og restauranten er helt i top

Mvh.
Karsten

Fra : Karsten

Dato : 20-06-07 13:58

Hej
1000 tak for svaret, det prøver jeg
hilsen
(også) Karsten

Fra : Mogens

Dato : 20-06-07 19:35

"Karsten" <kskov@FOXpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> 1000 tak for svaret, det prøver jeg

Park Hotel i Taastrup, men ellers plejer vi at booke folk
ind på hoteller inde i Kbh, fordi der sker langt mere...
www.taastruppark.dk

Fra : Karsten

Dato : 20-06-07 23:32

Hej
Ja, det prøver jeg næste gang. Jeg gider bare ikke de hoteller der ligger i
"industriområder", og som alle ligner hinanden.

mvh
Karsten

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-07 18:38

Hej Karsten,

Et nyåbent hotel i selve Ballerup er Zleep. Har ikke benyttet mig af det,
men udelukkende bemærket det i lokalavisen.

http://www.zleep.dk/hotel_ballerup.php?id=3

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Toulstrup

Klik dig ind på mine websites:

www.humlehimlen.dk
www.florida-usa.dk

Fra : T.

Dato : 24-06-07 00:58

> [...]
> andre "meter varer" Findes der ikke et hotel i området med hygge og sjæl?
> Det kunne også værer en kro, hvor man kan overnatte under gode forhold.

Det her ligger i Ballerup.

Har kun hørt godt om det.
http://www.lautruppark.dk/

Hilsen