Kløvedal i indonesien 5
Fra : ADRIA 472 LU

Dato : 19-06-07 20:56

Er der nogen der har optaget troels kløvedal 5 ,på dvd,( den hvor han er på
Bali ) , den 10 juni , eller genudsendelsen den 16 juni , så vil jeg værer
glad for et kopi
Vi havde en mindre strømafbrydelse , derfor gik min philips dvd optager ikke
igang , og jeg har lovet en dansker på Bali at optage dem , og sende alle 6
afsnit til ham.

ER DER EN DER KAN HJÆLPE .............

Jeg har de ander udsendelser , mngler kon nr 5.

Send en mail til : adria472lu@hotmail.com

på forhånd tak

kim

Fra : Carsten Keller

Dato : 20-06-07 14:15

"ADRIA 472 LU" <adria472lu@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> alle 6 afsnit til ham.
>
> ER DER EN DER KAN HJÆLPE .............
>
> Jeg har de ander udsendelser , mngler kon nr 5.

Afsnittet ligger stadig online:

http://www.dr.dk/odp/default.aspx?template=flad_programserie&guid=683BBB13-8F9D-4DD7-9A77-A1B785F19A53

Det kan makkeren på Bali sagtens se hvis hans forbindelse er til det,
alternativt må du optage den på en eller anden måde fra dr.dk og sende det
til ham.

> Send en mail til : adria472lu@hotmail.com

Beklager, dette er usenet...

Keller

Fra : ADRIA 472 LU

Dato : 20-06-07 20:41

Jeg har set udsendelsen , og jeg kan ikke optage fra nettet , ellers tak for
tipset , jeg vidste ikke den lå på nettet i 14 dage efter.

kim

Fra : Johannes

Dato : 22-06-07 19:07

Du bruger da bare WMRecorder til at optage stream video fra nettet

http://www.wmrecorder.com

(Koster lidt - den gamle version er gratis, og der er også gratis
alternativer,
men det er IKKE nemt at finde + de er sikkeret fuldt med Spyware osv, så køb
WMrecorder for at optage mere end 1 minut,
det virker..

Andet tip = Youtube.com=brug www.vixy.net

Johannes