overnatning tyskland/schweiz
Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 18-06-07 20:17

nogen billige overnatningsmuligheder ca 1000-1200 km fra Danmark på
til øst-italien. prisleje ca 50 euro per værelse, 3+2 personer

Fra : Bjarne

Dato : 19-06-07 09:24

Erik Kirkegaard skrev:
> nogen billige overnatningsmuligheder ca 1000-1200 km fra Danmark på
> til øst-italien. prisleje ca 50 euro per værelse, 3+2 personer

Hvis du skal til Østitalien går turen da næppe via Schweiz?

Her kan vi godt lide at være: http://www.parkhotel-post.it/

Bjarne

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 19-06-07 14:25

det ser da ok ud
jeg skal køre til Friuli, det er da nord-øst ikke

Fra : Bjarne

Dato : 19-06-07 17:00

Erik Kirkegaard skrev:
> det ser da ok ud
> jeg skal køre til Friuli, det er da nord-øst ikke

Jowda, men det var mere det der med at køre over Schweiz...

Bjarne

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 20-06-07 06:22

Jeg skal først 4 dage til Friuli, lidt nord for Lignano. og
derefter 1 uge til Kroatien.
Jeg kører fra Århus kl. 9 mandag morgen og havde regnet med
overnatning efter ca 1000-1200 km...
Men vil det være forkert at køre over Schweiz?
Jeg ville faktisk bare sætte navigationen og køre nogenlunde
efter den.
Her skal jeg bo i Italien
www.adriabella.com/tenutaregina

Fra : Bjarne

Dato : 20-06-07 07:20

Erik Kirkegaard skrev:
> [...]
> overnatning efter ca 1000-1200 km...
> Men vil det være forkert at køre over Schweiz?
> Jeg ville faktisk bare sætte navigationen og køre nogenlunde

Det ser skønt ud.
Vi skal også snart hjem til Italien.

Schweiz er fint, hvis man skal mod det vestlige Ligurien f.eks., men jeg
ville tage over Innsbruck og Brenner (forbi Chiusa/Klausen) og Michelin
vil endda have dig helt over via München og Salzburg og Klagenfurt.

Bjarne

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 20-06-07 10:14

Hej Bjarne
hvis jeg kører over Brenner og Innsbruck
kommer jeg vel forbi hotellet som du foreslog?

Fra : Bjarne

Dato : 20-06-07 10:54

Erik Kirkegaard skrev:
> Hej Bjarne
> hvis jeg kører over Brenner og Innsbruck
> kommer jeg vel forbi hotellet som du foreslog?

Netop.
Du drejer bare af mod Chiusa/Klausen (på italiensk/tysk) tæt på centrum
er der parkeringspladser.
Hotellet er så centralt som det kan blive.

Det er normalt i forretningerne der, at ekspedienterne skiftevis
ekspederer kunderne på tysk og italiensk.

Skulle der mod forventning ikke være plads, er der lidt længere mod syd
ad den gamle Brenner-vej (ikke motorvej) på højre side Gasthof drei
Brücken/Tre Ponti, hvor vi også engang har haft hyggelige overnatninger.
Lige over for en lille benzintank på venstre side.
(Hvis de ikke har ændret det)

Bjarne

Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 20-06-07 12:05