Rejse til Peru - billigere via Tyskland ?
Fra : sascha@schlott.com

Dato : 18-06-07 13:46

Hej. Min kæreste og jeg planlægger at rejse en måned til Peru med stop
i en uge på Galapagos øerne. Vi har fået et tilbud på 34,000 kr per
mand via Nyhavnrejser og jeg tænker at det må kunne gøres billigere.
Er der nogen som har et godt forslag ? Jeg har for eksempel hørt, at
det skulle være billigere at rejse over Tyskland eller i det mindste
købe rejsen i Tyskland men jeg har ikke kunne finde et relevant site.

Mange hilsner Sascha

Fra : Coppi

Dato : 18-06-07 16:39

Hej Sasha.

Det er jeg næsten sikker på, at cc-travel kan gøre billigere.

Coppi

Fra : Anette

Dato : 18-06-07 17:52

<sascha@schlott.com> skrev
[...]

----
Jeg ved ikke med Peru og Galapagos, men vi har tidligere med stor succes og
besparelser booket billetter til Australien og Asien hos
www.travel-overland.de

Hvis du ikke finder det, du vil have på hjemmesiden så send dem en
mail(engelsk er ok). De kan godt være et par dage om at svare, men svaret
kan være værd at vente på.
I Danmark har vi generelt altid være tilfredse med Inter-Travel.

Anette

Fra : Lars

Dato : 18-06-07 21:22

Der er ofte billigere rejser fra Hamburg
Søg på momondo.com

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-06-07 14:32

<sascha@schlott.com> wrote in message
> [...]
> det skulle være billigere at rejse over Tyskland eller i det mindste
> købe rejsen i Tyskland men jeg har ikke kunne finde et relevant site.

Er det rene fly priser, eller er der hotel mm. inkluderet i prisen ?

Bjarne K.

Fra : Sassie

Dato : 20-06-07 12:51

On 19 Jun., 15:31, "Bjarne K." <n...@niet.ne> wrote:
> <sas...@schlott.com> wrote in message

> Er det rene fly priser, eller er der hotel mm. inkluderet i prisen ?
>
> --
>
> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

De skrev:

Afgang maj måned:

Vi kan i forbindelse med GAP turen arrangerer en tur til Nazca
linierne enten før "Inca & Darwin Experience" eller efter, i alt 3
ekstra dage. Prisen vil ligge på ca. DKK 33.500,- pr person inkl. GAP-
turen, forlængelsen til Nazca samt fly mellem Quito & Lima og
København - Quito, Lima - København med KLM. Alle skatter, afgifter og
tillæg ligeledes inkluderet.

Til GAP skal i betalt USD 500,- pr person i "Local payment", som
turlederen bruger undervejs samt USD 100,- pr person i skat på
Galapagos.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-06-07 05:56

<sascha
[...]

Størstedelen af den pris du nævner er vel hotel og transport i Peru
og kahyt på Galapagos turen - der er nok ikke meget at spare i
Tyskland - Men som Coppi skriver kan CC sikkert sætte noget
sammen til jer der er en del billigere og mon ikke Nyhavn ku'
skære 10% af prisen også hvis i kan leve med lavere standart.

Det billigste vil nok være at søge en billig flybillet, købe Lonely
Planet bogen om Peru, og gøre det på egen hånd - mon ikke
det så kan gøres for halv pris, det er nemt at regne ud med
bogen i hånden.. -max-

Fra : Kim Malchau

Dato : 23-07-07 21:30

On Mon, 18 Jun 2007 05:45:53 -0700, sascha@schlott.com wrote:

> [...]
> det skulle være billigere at rejse over Tyskland eller i det mindste
> købe rejsen i Tyskland men jeg har ikke kunne finde et relevant site.

Vi undersøgte hvad vi selv kunne få det til da min kone og jeg var afsted.
GAP-turen + hvad vi fandt på nettet af flypriser var dyrere end at købe
gennem Nyhavn Rejser. Og så var det hele jo også arrangeret (en fantastisk
tur, som vi stadig glædes over).

Venlig hilsen
Kim Malchau

--