Billeje USA
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 17-06-07 21:33

Hej med jer, jeg får rabat hos AVIS og Hertz gennem mit arbejde, og gennem
mit Eurobonus kort.

Mit spørgmål går så på, er det den billigste måde at leje bil på, taget i
betragtning af, at det er nogle dyre selskaber at leje hos, eller kan det
bedre betale sig at leje andre steder derovre.

Er der nogle der kender nogle gode biludlejningshjemmesider til Boston ???

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Fra : jenny og søren

Dato : 17-06-07 21:41

> [...]
> betragtning af, at det er nogle dyre selskaber at leje hos, eller kan det
> bedre betale sig at leje andre steder derovre.

Hej Lars

Prøv evt. først de store www.carbookers.com (det kører også igenem mrjet.dk
) og www.holidayautos.com og tjek deres priser op imod din egen rabat pris

vh

Søren

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 17-06-07 21:52

Hej Lars

> Prøv evt. først de store www.carbookers.com (det kører også igenem
> [...]
Hej Søren

Tak for dit hurtige svar, den bliver lige undersøgt til bunds.
'
Jeg tænkte om du måske også har et godt link til at bo billigt derovre, der
skal bare ses noget NFL og bo så billigt som muligt, det må gerne være på
Motel / Hostel men krav er, at der skal være bad på værelset ?

Vi skal bare kunne sove og gå i bad ?

På forhånd tak

Lars Kristian jensen

Fra : Bjarne

Dato : 19-06-07 14:14

> [...]
> der skal bare ses noget NFL og bo så billigt som muligt, det må gerne være
> på Motel / Hostel men krav er, at der skal være bad på værelset ?

Motel 6 ell. lignende, det er billigt. Best Western er en smule dyrere, men
rigtigt godt typisk med gode faciliteter.

Bjarne