Myg i Nordnorge
Fra : Kaj

Dato : 15-06-07 08:01

Hej!
Hvornår er myggeplagen i aftagende i Nordnorge. Kan man tage derop i august
eller september uden at blive opædt af de blodsugende bæster?

--
Venlig hilsen
Kaj

Fra : Peter T.

Dato : 15-06-07 08:41

Kaj udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvornår er myggeplagen i aftagende i Nordnorge. Kan man tage derop i
> august eller september uden at blive opædt af de blodsugende bæster?

Det er aftagende i august. Jeg har prøvet at bo i telt i mellemfinland i
slutningen af august, hvor jeg ikke blev stukket en eneste gang.

--
Jeg vil hellere, jeg vil hellere... Jeg vil meget meget hellere ha' en

STAR!

Fra : Jan

Dato : 18-06-07 19:27

15 Jun 2007 07:41:13 GMT, "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom>;
<Xns99506294E5BE1muh@130.225.247.90>; <dk.fritid.rejse>:

>Det er aftagende i august. Jeg har prøvet at bo i telt i mellemfinland i
>slutningen af august, hvor jeg ikke blev stukket en eneste gang.

Mange mygmidler kan købes; det jeg har erfaret virker bedst, både
forebyggende og lægende, er Eurax (fåes købt på apotek)
--
/Jan
<jan@jpharo.net>