Billigt til New Zealand fra London
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 14-06-07 14:11

Hej gruppe

I næste uge tager jeg til New Zealand, hvor jeg skal læse i et semester og
derefter rejse rundt. Det er min anden tur til NZ.

Min kæreste vil meget gerne ned og besøge mig, og det vil da også være
rigtig dejligt. Hun skal selv arbejde i England det næste halve år, og hun
kan derfor rejse fra London.

Det billigste jeg har kunnet finde, var Air New Zealand til ca. 7800 kr i
september/oktober med stopover i LA. Ideelt vil hun komme i slutningen af
november og blive ca. en måned. Det er dog billigere end de 14000, jeg
betaler fra DK...! (Fordi billetten blev bestilt sent og jeg skal hjem i
januar)

Kender I nogle tricks i forhold til f.eks. at købe billetterne individuelt
fra forskellige flyselskaber?

Venligst
Lars