Ø hop i juli/august
Fra : TeleDk news

Dato : 13-06-07 15:18

Hej vi har planlagt at atge på Øhop i grækenland i sidste del af juli og
første uge af august.

Har læst både at det er umuligt finde overnatning pga højsæson men andre
skriver det ingen problemer er .

Hvad sir I ??

hilsen jørgen

Fra : M. Andersen

Dato : 13-06-07 15:27

"TeleDk news" <"Toftlunddk(removethis"@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> første uge af august.
>
> Har læst både at det er umuligt finde overnatning pga højsæson men andre

Jeg gjorde det for en del år siden, jeg ved ikke hvordan det er i dag, men
dengang var der ingen problemer på de små øer, det var kun de store og der
skulle man blot lidt længere "ind i landet", så var der ingen problemer. De
lokale ved som regel hvor der er noget ledigt.

Til gengæld skal du have det rigtig fint med meget varmt vejr og onde myg
for det er vilkårene på de græske øer - temperaturerne ligger allerede nu på
30-40 grader og det bliver kun varmere i jul/august - husk at de sydligste
øer ligger på linie med Afrika, så det er virkelig HOT!

Rigtig god tur :)

PS. Milos er værd at se - den er der ikke så mange der kender, men det er en
fin fin ø :)

Fra : SEJ

Dato : 13-06-07 18:21

Hej Jørgen
Hvis man ikke er kræsen kan man altid finde noget, det kan dog godt tage
noget tid og man skal ikke tage det første og det bedste medmindre man
ankommer sent.
Der står altid nogen på kajen på turistøerne og ellers kan der være et
kontor der formidler værelserne.
De sidste 5 år har vi været afsted og taget på øer uden at have booked noget
og der har altid været plads.
Grækerne holder ferie i August så der kan der måske godt være et problem.

Med hensyn til varmen, kunne vi godt have brugt en vindtæt trøje og et par
lange bukser om aftenen, det har jeg godt nok heller ikke prøvet før på
kykladerne.

Hvor skal i hen ?

mvh

Svend