kørekort
Fra : frølårsraketten

Dato : 23-07-07 15:18

Min niece vil ta mc-kørekort. Det skal være i eller nær Odense. Nogen der
har gode erfaringer med køreskole i området?
Evt. et lynkursus?

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Thomas marq Hansen

Dato : 23-07-07 22:03

Jeg har selv taget ved Kenneth´s køreskole i Odense, der var ihvertfald ikke
dårligt og sige om det, og ikke en masse synd som flere andre steder, noget
for pengene

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-07 11:11

> [...]
> Min niece vil ta mc-kørekort. Det skal være i eller nær Odense. Nogen der
> har gode erfaringer med køreskole i området?

http://www.mckoereskolen.dk/
Han ved hvad han taler om da han selv køre mc.
VH Inge

Fra : Bo Christensen

Dato : 25-07-07 07:28

> http://www.mckoereskolen.dk/
Der har jeg også taget (mc)kørekort, det har klart mine anbefalinger
/bo