Legos 4 forhandler i Jylland - haster! :-)
Fra : HC

Dato : 23-07-07 11:49

Hej!

MC-Master i Skanderborg har åbenbart forlagt den bestilling jeg lavede i
sidste uge, så nu er jeg lidt i knibe - jeg skal nemlig bruge en Legos 4
alarm idag eller imorgen.

Kender I nogen der forhandler ovenstående i Jylland - helst Østjylland?

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Emil

Dato : 23-07-07 12:20

On Jul 23, 12:48 pm, HC <h...@saustrup.net> wrote:
> jeg skal nemlig bruge en Legos 4 alarm idag eller imorgen.

Hvorfor, ved du da at den bliver forsøgt stjålet? :P

Hygge.

Emil

Fra : HC

Dato : 23-07-07 12:30

Emil wrote:

> Hvorfor, ved du da at den bliver forsøgt stjålet? :P

Nix, men jeg tager ud på tur torsdag morgen - så ville jeg foretrække at
have en alarm installeret på cyklen

Fra : ks

Dato : 23-07-07 13:27

"HC" <hc@saustrup.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> have en alarm installeret på cyklen
>

> --
> Keep the rubber side down and the shiny side up!

Der er ingen forhandlere i dk.

/Ken