MC-syn m spgsml
Fra : Dav

Dato : 23-07-07 09:47

Jeg har en naked mc, der skal synes.
Har selv monteret vindskærm. Den knak, da cyklen væltede - (uden mig på).
Vindskærmen sidder stadig fast tre steder, men burde sidde fast fire steder.
Kan den gå gennem syn? Eller skal jeg pille skærm og beslag helt af?

Nogen med erfaring eller viden eller begge dele?

Fra : HC

Dato : 23-07-07 11:06

Dav wrote:

> [...]
> Vindskærmen sidder stadig fast tre steder, men burde sidde fast fire steder.
> Kan den gå gennem syn? Eller skal jeg pille skærm og beslag helt af?

Jeg gætter på at de er ligeglade, eller bare kommer med en bemærkning om
at det skal fikses. Tager du det af, er der i hvertfald ingen bøvl.

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005